Cum să scrii un mail care să îi atragă atenţia lui Radu Georgescu

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Te pui în faţa computerului, trozneşti degetele şi te apuci să scrii un mail pe care îl consideri genial, despre proiectul tău cel puţin la fel de genial. După 30 de minute apeşi send, cu emoţii, dar încrezător. De partea cealaltă, Radu Georgescu, antreprenor în serie şi investitor, primeşte mail-ul, petrece 2 minute şi apasă delete.

 Sec. Sec, dar adevărat. Dintre cele circa 1.200 de mail-uri primite de Radu având ca tematică centrală o cerere de investiţie într-un start-up (sau doar un concept), doar două sunt alese, anual. 

  

 Radu Georgescu vorbeşte înfocat, în cadrul evenimentului „Antreprenor, Caut Finantare”, despre greşelile pe care le poate face un antreprenor înainte, în timpul şi după finanţare, diferenţe între seed investment şi împrumut la bancă, dar şi planuri de viitor. 

Citeşte mai mult pe wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite