Au investit 60.000 de euro într-o afacere unică în România: popcorn premium
0
Carmen Faur şi soţul său au lansat anul trecut, înainte de Crăciun, o afacere inedită în România, inspiraţi de plăcerea copiilor lor de a mânca popcorn făcut în casă. Au adus astfel în România conceptul de popcorn gourmet, apreciat în special în Statele Unite ale Americii de vedete precum Oprah Winfrey.
Carmen Faur, 36 de ani, si sotul sau (49 de ani) au decis sa se implice intr-o astfel de afacere in urma cu 2 ani, la inceputul anului 2013. Totul a pornit de la placerea copiilor lor de a manca popcorn facut in casa, la ceaun, cu ulei de masline si sare de Himalaya, si a culminat cu momentul in care au vazut ca unul dintre produsele favorite ale vedetei americane Oprah Winfrey era popcornul gourmet cu trufe.
Astfel, cei doi soti, de profesii consilier juridic si architect, lansau in luna decembrie a anului trecut primul magazin online cu delicatese din popcorn. Au investit aproximativ 40.000 de euro in utilaje si amenajarea spatiului de productie si 20.000 de euro in mobilier de inox, ambalaje premium, design si instruire.
“Intrucat acesta este un domeniu complet nou pentru noi a trebuit sa colaboram cu antreprenori din SUA care ne-au dezvaluit o parte din secretele acestui business. A trebuit sa invatam sa producem acest fel de popcorn, sa devenim ceea ce americanii numesc - Popcorn Connoisseurs. De asemenea, am facut cheltuieli si cu achizitionarea ingredientelor, testarea si stabilirea retetelor, cel mai important activ al nostru fiind retetarul, dupa care realizam produsele si prin care ne vom diferentia intotdeauna in piata”, spune Carmen Faur.