Piesa de teatru „30 +“, parte din campania „9 luni cu 0 alcool“, se joacă în Bucureşti şi în ţară. În rolul principal, actriţa Dana Rogoz

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Daan Rogoz, la Adevărul Live       FOTO: David Muntean
Daan Rogoz, la Adevărul Live       FOTO: David Muntean

Pe 9 septembrie este Ziua Internaţională a Conştientizării Problematicii Spectrului Tulburărilor Alcoolice Fetale, prilejul lansării campaniei “9 luni cu 0 alcool”, în urmă cu an, de către Ursus Breweries şi Asociaţia Mame pentru Mame. Dana Rogoz, ambasadoarea campaniei, interpretează unul dintre rolurile principale în spectacolul care duce mai departe mesajul de responsabilitate “Zero Alcool în Timpul Sarcinii”.

Piesa de teatru „30 +” face parte din campania “9 luni cu 0 alcool”, derulată de Ursus Breweries şi Asociaţia Mame pentru Mame. Rolurile principale sunt interpretate de Dana Rogoz, Corina Moise, Ana Covalciuc, Ioana Anastasia Anton, Florina Gleznea şi Andreea Mateiu. Piesa de teatru care are la bază scenariul Laurei Shaine Cunningham poate fi vizionată şi în ţară, spectacolul participând la numeroase festivaluri de teatru.

Mesajul de responsabilitate "Zero Alcool în Timpul Sarcinii" este unul dintre subiectele abordate în cadrul spectacolului şi integrat în unul dintre cele cinci angajamente de dezvoltare durabilă ale companiei: promovarea unui consum responsabil de alcool.

Campania a fost lansată cu un an în urmă, tot cu ocazia Zilei Internaţionale a Conştientizării Problematicii Spectrului Tulburărilor Alcoolice Fetale. Aceasta a inclus un program pilot care a constat în seminarii susţinute în localităţile: Râmnicu Sărat, Gherăseni, Pogoanele şi Nehoiu, din judeţul Buzău. La finalul primului an al campaniei “9 luni cu 0 alcool”, 74% dintre persoanele chestionate au aflat mesajul “Zero Alcool în Timpul Sarcinii”, iar 97% dintre respondenţi au afirmat că această iniţiativă este importantă şi trebuie continuată. În plus, în prezent, mesajul “Zero Alcool în Timpul Sarcinii” este promovat şi prin intermediul etichetării ambalajelor produselor companiei, apărând pe cinci mărci de bere diferite din portofoliul Ursus Breweries.

“Am fost onorată să fiu ambasadoarea acestei campanii, căci astfel am putut contribui la un demers de pionierat dedicat educării viitoriilor părinţi, demers căruia m-am alăturat cu toată convingerea. «9 luni cu 0 alcool» mi-a oferit privilegiul de a comunica mesajul «Zero Alcool în Timpul Sarcinii» unei întregi comunităţi, fie că e vorba de femei pe care le-am întâlnit în timpul campaniei, de cititori ai blogului meu sau ai platformei desprealcool.ro. Mă bucur că sprijin campania în continuare, ducând mesajul mai departe cu ajutorul acestui spectacol, care reprezintă, dincolo de actul artistic, un instrument alternativ şi original de promovare a unei sarcini sănătoase”, declară Dana Rogoz,

ambasadoarea campaniei şi una dintre mamele responsabile din România care a susţinut campania de informare pe tot parcusul implementării.

“Suntem mândri că am derulat prima campanie dezvoltată de un producător de bere din România, în scopul informării consumatorilor asupra riscurilor consumului de alcool în timpul sarcinii, cu atât mai mult cu cât Ursus Breweries, prin platforma www.desprealcool.ro, promovează constant un consum responsabil de alcool, ca parte a strategiei sale de dezvoltare durabilă. Mai mult, «9 luni cu 0 alcool» ne-a oferit oportunitatea de a aduce o contribuţie semnificativă la creşterea gradului de conştientizare a necesităţii de a nu consuma  alcool în timpul sarcinii, la educarea unei comunităţi de părinţi şi la prevenirea riscurilor ce pot apărea la viitorii bebeluşi”, declară Robert Uzună, Corporate Affairs Director, Ursus Breweries.

Ursus Breweries este primul producător de bere care a introdus în 2013 mesajul de responsabilitate, pe eticheta mărcii REDD’S: "Zero alcool în timpul sarcinii". De asemenea, în 2013, Ursus Breweries a fost primul berar din România care a lansat o campanie de informare despre riscurile consumului de alcool în timpul sarcinii. În 2015, Ursus Breweries a extins campania atât la nivel de mesaj de responsabilitate plasat pe produsele sale, cât şi prin diferite activităţi şi materiale de informare distribuite în toată ţara, în cadrul campaniei “9 luni cu 0 alcool”.

Mai multe informaţii despre Spectrul Tulburărilor Alcoolice Fetale sunt disponibile şi în materialul de informare Zero Alcool în timpul Sarcinii.

Cultură



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite