Miroslav Majoros, CEO Telekom România: ”Traficul de date s-a stabilizat, nu cred că vom mai înregistra creşteri în următoarea perioadă”

Miroslav Majoros, CEO Telekom România: ”Traficul de date s-a stabilizat, nu cred că vom mai înregistra creşteri în următoarea perioadă”

Astăzi, într-o conferinţă de presă desfăşurată online, CEO-ul Telekom România, Miroslav Majoros, a vorbit despre provocările pe care le întâmpină compania sa în această perioadă şi cum reuşeşte să le facă faţă.

Ştiri pe aceeaşi temă

Majoros a precizat că şi în cadrul Telekom România se lucrează de acasă într-o porţiune destul de mare. Mai exact, 3200 dintre cei 5000 de angajaţi, echivalentul a 64% din totalul companiei de telecomunicaţii, efectuează în acest moment munca în regim WFH (Work from home).”Primul aspect de care trebuie să avem grijă sunt chiar oamenii, ei sunt cel mai mare avantaj al nostru” a spus CEO-ul Telekom.

El a anunţat şi că toţi angajaţii au primit, măşti şi mănuşi, pentru protecţia lor şi a celor cu care intră în contact. De asemenea, Majoros a spus că prima livrare de echipamente de protecţie pentru Telekom ar fi fost oprită şi redirecţionată către spitale de către autorităţi. ”Am îmbunătăţit şi măsurile de igienă din locaţiile noastre, pe care le dezinfectăm constant, împreună cu echipamentele din magazine”.

”Nimeni din Telekom nu va intra în şomaj tehnic şi nu va fi concediat”

CEO-ul Telekom România a anunţat şi măsuri speciale, luate pentru cei care lucrau până acum în magazinele fizice care s-au închis, amplasate în mall-uri sau alte centre comerciale. ”Am redirecţionat aceste persoane fie în regim WFH (Work from home) sau WFO (Work from office), iar mulţi au fost trimişi în call center, în urma unui tranining corespunzător. Dacă va trebui să închidem toate magazinele fizice, cei rămaşi vor urma probabil acelaşi traseu, astfel că nimeni din Telekom nu va fi concediat sau nu va intra în şomaj tehnic”.

Întrebat despre rata de creştere a utilizării serviciilor Telekom în această perioadă, Majoros a spus: ”bineînţeles că vindem mai multe servicii decât înainte, însă performanţa noastră este stabilă. Traficul a fost în creştere, însă credem că distribuţia de acum este uniformă, astfel că nu anticipăm vreun risc major de congestionare a reţelei.” El a adăugat că a existat şi o activitate mult mai mare în aplicaţia Telekom, MyAccount.

Creşteri de 50-60% în reţelele fixe de internet

În ceea ce priveşte reţelele fixe de internet (Wi-Fi), CEO-ul Telekom a spus că a fost înregistrată o creştere de 50-60% în ultimele săptămâni. Şi traficul pe mobil a crescut cu 25-30 de procente. ”Până acum, aveam creşteri dimineaţa şi seara, dar acum distribuţia traficului este uniformă, de la ora 9 dimineaţa până la 10 seara. O mare parte din oameni lucrează deja de acasă, astfel că suntem încrezători că reţeaua nu va avea probleme”.

Nici securitatea nu este neglijată în această perioadă, Telekom România colaborând îndeaproape cu Deutsche Telekom pentru a asigura că reţeaua nu este vulnerabilă şi este constant apărată de atacuri cibernetice.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: