Ieşeanul Ioan Dan Niculescu, cel care a lucrat pentru Klaus Iohannis în campania electorală, a murit într-un groaznic accident de circulaţie. Ce mesaj a trimis şeful statului
0
Ioan Dan Niculescu avea 38 de ani şi a absolvit Facultatea de Drept la Iaşi în 2002, dar nu a profesat nici o zi ca avocat, ci a intrat în publicitate ca freelancer.
Ioan Dan Niculescu, unul dintre cei care a condus campania electorală online a preşedintelui Klaus Iohannis, a murit ieri într-un accident de circulaţie pe DN2 între Fălticeni şi Oniceni.
Acesta se afla la volanul unui Volkswagen Golf şi a derapat cu maşina într-un viraj, din cauza carosabilului umed. Maşina sa a intrat pe contrasens şi s-a lovit de o autoutilitară.
Din nefericire, Iona Dan Niculescu nu a mai putut fi salvat, pompierii scotându-l mort dintre fiarele maşinii. El circula singur.
"Coliziunea a fost atât de puternică încât portiera dreapta a autoturismului Volkswagen Golf, a fost zdrobită şi împinsă până la scaunul şoferului, iar motorul dislocat de pe şasiu. Plafonul, capota şi trenul de rulare faţă au fost distruse în totalitate", scrie Ziarul de Iaşi.
Preşedintele Iohannis a transmis astăzi un mesaj de condoleanţe.
"Am aflat că a murit, într-un accident teribil, unul dintre tinerii care au contribuit la campania mea prezidenţială. Ioan Dan Niculescu a fost un om frumos, o minte sclipitoare şi un creator energic. Dumnezeu să-l odihnească în pace!", a scris preşedintele Iohannis pe pagina sa de Facebook.
Ioan Dan Niculescu (37 ani) a absolvit Facultatea de Drept la Iaşi în 2002, dar nu a profesat nici o zi ca avocat, ci a intrat în publicitate ca freelancer, imediat după terminarea studiilor. În prezent manager al propriei agenţii de creaţie, Argo Media, Ioan Dan Niculescu este cunoscut şi pentru Sosul Iute de Doamne Fereşte, supranumit şi „primului sos picant românesc cu atitudine“.
A lucrat pentru Iohannis
La doi ani după terminarea Dreptului, în 2004, Niculescu şi-a deschis agenţia axată în special pe branding. A început singur, dar şi-a luat, treptat, colaboratori copywriteri, programatori, oameni din zonele conexe celei de branding şi de comunicare, şi a făcut şi angajări. În prezent, are şase angajaţi. Printre proiectele de la Argo Media se numără şi crearea manualului de brand şi a sistemului de identitate vizuală al PNL, iar printre clienţi s-a aflat şi preşedintele Klaus Iohannis, pentru care Ioan Dan Niculescu a lucrat, alături de Radu Negulescu şi Vlad Tăuşance, la crearea şi implementarea strategiei de comunicare online, în campania electorală din 2014.
Mai puteti citi: