Ultimii dinozauri din Transilvania, o expoziţie cu fosile unicat descoperite în ultimii ani de paleontologii clujeni

Muzeul de Paleontologie-Stratigrafie din cadrul UBB organizează, în perioada 3 aprilie-30 septembrie, o expoziţie numită ”Ultimii dinozauri din Transilvania” în cadrul căreia vor fi prezentate şi fosile unicat descoperite de cercetătorii clujeni în ultimii ani.

Muzeul de Paleontologie-Stratigrafie şi Laboratorul de Paleontologia Vertebratelor, din cadrul Facultăţii de Biologie şi Geologie, UBB, organizează expoziţia ”Ultimii dinozauri din Transilvania”. Manifestarea va pune în valoare fosile unicat descoperite în ultimii ani de paleontologii clujeni coordonaţi de prof. univ. dr. Vlad A. Codrea. la acestea, vizitatorii vor putea admira reconstituiri care încearcă să redea cât mai fidel aspectul acestor vechi “locuitori” ai Transilvaniei.

Expoziţia se adresează vizitatorilor de toate vârstele şi este deschisă în perioada 3 aprilie-30 septembrie 2015, de marţi până duminică inclusiv, între orele 10.00 şi 18.00. În mod excepţional aceasta este deschisă publicului larg şi în săptămâna 6 - 10 aprilie (luni-vineri).

afisul expozitiei cu dinozauri cluj