Cum să nu te îngraşi de Paşte

Cum să nu te îngraşi de Paşte

După terminarea postului, cu toţii avem tendinţa să ne înfruptăm din alimentele „de dulce”.

Slăbeşti puţin cu prilejul postului şi rişti să te îngraşi la loc, ba să mai pui şi alte kilograme pe deasupra cu prilejul mesei festive de Paşte? Ţine cont de următoarele sfaturi despre cum să nu te îngraşi de Paşte, ca să te bucuri de silueta ta de invidiat!

Ştiri pe aceeaşi temă

Să ţii post este o modalitate bună pentru detoxificarea corpului de toxine, pentru că eviţi proteinele animale şi savurezi porţii mai mici şi mai dese de mâncare.

Însă, după terminarea postului, cu toţii avem tendinţa să ne înfruptăm din alimentele „de dulce”, obligând corpul să se adapteze brusc.

Pentru cei sensibili, această trecere se lasă cu consecinţe nefaste. Cel mai rău lucru pe care-l putem face după post este să mâncăm prăjeli şi alimente procesate. În multe cazuri, acestea pot duce la constipaţie, tulburări gastro-intestinale, probleme cardiace, iar în cazuri grave chiar la infarct.

Dacă pierdem controlul măsurii şi continuăm să mâncăm nesănătos mult timp după sărbători riscăm să intrăm în cercul vicios al alimentaţiei dezechilibrate, care predispune la boli şi obezitate

Fă trecerea treptat

Ideal este să treci de la alimentaţia de post la cea normală treptat, de-a lungul unei săptămâni, pentru a da voie corpului să se obişnuiască.

Nu gusta din toate o dată

Dacă vrei să te bucuri de sărbători şi să savurezi tot felul de bunătăţi delicioase şi consistente, ideal este să faci pauze între felurile principale, cum sunt ciorba de miel, friptura, drobul. Dacă guşti din toate şi, la final, mai iei şi câte o felie-două de cozonac, cel mai sigur o să sfârşeşti în pat, cu senzaţia de preaplin şi fără energie.

Află pe clickpentrufemei.ro şi alte trucuri pentru a nu te îngrăşa de Paşte.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările