Common Goal, parteneriat spectaculos cu un producător de echipament sportiv

0
Publicat:
Ultima actualizare:
mata

Jucătorul lui Manchester United, Juan Mata (foto) a fost co-fondator Common Goal în 2017, punând bazele unei mişcări care a crescut până acum cu peste 200 de membri şi colegi profesionişti.

Common Goal a fost lansat în august 2017 când un singur jucător, Juan Mata de la Manchester United şi Spania, s-a angajat să ofere 1% din salariu într-un fond colectiv care investeşte în organizaţii comunitare cu impact ridicat care folosesc fotbalul pentru a facilita dezvoltarea şi a elimina constrângerile sociale ale tinerilor. Colectivul a crescut la aproape 200 de jucători şi manageri, inclusiv Serge Gnabry, Pernille Harder, Paulo Dybala, Timo Werner, Casey Stoney MBE şi Jurgen Klopp. Până în prezent, peste 3 milioane de euro au fost generate de mişcare şi au fost investite în organizaţii de caritate care au la bază fotbalul, susţinând obiectivele globale ale Naţiunilor Unite. Viziunea pe termen lung a mişcării urmăreşte deblocarea a 1% din veniturile întregii industrii de fotbal - estimată la 50 miliarde EUR pe an.

Astăzi,  Adidas a anunţat un parteneriat pe termen lung cu Common Goal pentru a contribui la stimularea schimbărilor sociale de durată pentru comunităţile defavorizate, producătorul de echipament sportiv  urmând să redirecţionează 1% din vânzările sale nete globale de mingi de fotbal până în 2023.

Organizaţia va colabora cu adidas Football Collective, platforma adidas dedicată susţinerii fotbalului. Împreună vor folosi jocul pentru a sprijini şi a dezvolta comunităţile de fotbal din întreaga lume, vor combate rasismul şi discriminarea, stimula egalitatea de gen, promova bunăstarea mentală şi incluziunea LGBTQ +.

Jürgen Griesbeck, CEO şi cofondator Common Goal a declarat: „Acest parteneriat cu adidas reprezintă o schimbare în industria fotbalului. Impactul social a trecut la urmatorul nivel pentru părţile implicate în lumea fotbalului. adidas şi-a arătat poziţia de lider prin investiţiile şi colaboraea cu Common Goal şi împreună putem da amploare şi accelera contribuţia fotbalului la obiectivele globale ale Naţiunilor Unite. Credem că orice este posibil dacă lucrăm împreună ca o singură echipă.”

În primii trei ani ai parteneriatului, adidas şi Common Goal vor sprijini organizaţiile comunitare locale din întreaga lume printr-o reţea de 140 de ONG-uri de fotbal cu impact ridicat din 90 de ţări. Scopul este de a avea un impact direct asupra a 90.000 de vieţi printr-o serie de proiecte şi concentrări strategice axate înspre eliminarea inegalităţilor, facilitarea accesului şi încurajarea parităţii de gen.

colaborativ şi inclusiv turneu de fotbal din istoria europeană. Acesta este doar începutul.”

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite