Salvator din pasiune. Începe o nouă serie de înscrieri pentru cei care doresc să devină voluntari la ISU Galaţi

Salvator din pasiune.
Începe o nouă serie de înscrieri pentru cei care doresc să devină voluntari la
ISU Galaţi

Foto: ISU Galaţi

În luna aprilie a acestui an, Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Galaţi demarează pregătirea celor care doresc să devină voluntari ISU. În cadrul Proiectului „Salvator din pasiune” au fost pregătiţi, doar în anul 2019, 78 de voluntari, care desfăşoară activităţi şi participă la misiuni alături de pompierii profesionişti.

Ştiri pe aceeaşi temă

Ce oferă statutul de voluntar ISU:

-Curs de bază şi prim ajutor gratuit;

-Pregătire în domeniul situaţiilor de urgenţă;

-Stagii de formare profesională gratuite;

-Experienţă profesională în meseria de pompier, astfel încât cei care doresc să urmeze şcolile de pompieri se pot convinge dacă acestă meserie li se potriveşte;

-Să faci parte ca voluntar din echipa noastră şi să participi împreună cu paramedicii la misiuni SMURD;

-O implicare activă în viaţa socială şi umanitară a comunităţii;

-Participarea la exerciţii, zile festive ale armelor, acţiuni de informare preventivă a populaţiei, susţinerea de lecţii deschise în gradiniţe, şcoli, participarea pentru asigurarea primului ajutor de bază la evenimentele din cadrul comunităţii (zilele oraşului, acţiuni organizate de primării şi consiliile locale);

-Satisfacerea nevoii de a-ţi ajuta semenii;

-Posibilitatea de a desfăşura programul de voluntariat în locaţiile în care inspectoratul are subunităţi de intervenţie.

Documentele necesare pentru înscriere:

1. Cerere de înscriere (se primeşte de la sediul nostru);

2. Certificat de cazier judiciar (doar pentru persoanele care au vârsta peste 18 ani);

3. Copie după actul de identitate;

4. Aviz psihologic, cu menţiunea „apt pentru activitatea de voluntariat în cadrul IGSU “ (se poate obţine de la orice cabinet psihologic);

5. Act doveditor al ultimelor studii absolvite sau în curs de desfăşurare;

6. Adeverinţă medicală (de la medicul de familie) cu menţiunea “apt pentru efort fizic” sau “apt pentru muncă”;

7. Acordul părinţilor / tutorelui legal, doar pentru persoanele cu vârsta sub 18 ani (se primeşte şi se completează la sediul nostru, în prezenţa voluntarului, a părinţilor şi a reprezentantului instituţiei noastre);

8. Certificat de naştere.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: