Wizz Air cere clienţilor să îşi rezerve bilete de avion direct pe site-ul său: Avem cele mai mici preţuri

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Wizzair

Wizz Air, compania aeriană cu cea mai rapidă creştere şi cu cea mai mică amprentă ecologică din Europa*, invită toţi pasagerii să achiziţioneze bilete şi servicii WIZZ direct pe wizzair.com sau prin intermediul aplicaţiei de mobil a companiei aeriene.

Asigurarea că pasagerii sunt bine informaţi a fost întotdeauna prioritatea Wizz Air. Datorită restricţiilor de călătorie care se schimbă rapid, care pot fi impuse în orice moment pentru a opri răspândirea COVID-19, este extrem de important ca pasagerii să aibă acces la informaţii de călătorie actualizate. Recomandăm canalele WIZZ pentru a obţine cel mai bun preţ şi cele mai recente informaţii despre detaliile zborului, restricţiile de călătorie locale, drepturile pasagerilor şi opţiunile de rambursare.

Atunci când rezervările se fac prin intermediul agenţiilor de turism, Wizz Air nu poate contacta clienţii, deoarece aceste agenţii îşi folosesc propriile date de contact pentru a rezerva biletele şi rareori transmit pasagerilor notificările primite de la compania aeriană. Prin urmare, clienţii nu obţin informaţii importante despre starea zborurilor lor.

Wizz Air şi-a automatizat procesul de rambursare pentru a accelera acordarea compensaţiilor pentru călătorii. Prin această modalitate unică pe piaţă, în cazul în care Wizz Air anulează zborurile, clienţii afectaţi primesc automat 120% din tariful iniţial sub formă de credit de companie, valabil 24 de luni din momentul anulării. Clienţii pot opta pentru o rambursare în numerar, iar acum Wizz Air se angajează să ofere rambursări prin metoda de plată iniţială în termen de 30 de zile de la solicitarea de conversie în numerar. Pasagerii care şi-au rezervat biletele prin intermediul agenţiilor de turism trebuie să contacteze agenţia respectivă pentru a solicita rambursarea.

Rezervarea prin agenţiile de turism costă mai mult, deoarece aceste companii adaugă costuri suplimentare la tarifele Wizz Air, aşa că pasagerii nu numai că obţin toate informaţiile importante de călătorie atunci când fac rezervări pe wizzair.com sau pe aplicaţia mobilă a companiei aeriene, dar primesc şi cele mai mici tarife.

Paulina Gosk, Corporate Communications Manager la Wizz Air, a declarat: „Informarea pasagerilor cu privire la zborurile lor este şi a fost întotdeauna importantă pentru Wizz Air. Informaţiile corecte şi detaliate, în special în această perioadă de incertitudine sunt cruciale pentru toţi călătorii. Ne preocupă permanent  actualizarea bazei de date cu cele mai noi informaţii şi transmiterea acestora pasagerilor noştri. Rezervaţi direct pe wizzair.com sau în aplicaţia mobilă a companiei aeriene pentru a obţine toate notificările şi preţurile cele mai mici împreună cu o experienţă excelentă la bord."

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite