Rezultate record pentru Termene.ro, platforma ce oferă date despre firme

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Termene.ro, platforma care oferă informaţii actualizate în timp real despre firmele din România, a înregistrat o creştere de 81% a cifrei de afaceri în 2018 comparativ cu anul precedent.

Astfel, veniturile companiei au avansat la 2 milioane de lei (430.000 de euro) anul trecut, comparativ cu 1,1 milioane de lei (240.000 de euro) în 2017. Profitul net înregistrat de companie în 2018 a fost de 550.000 lei (120.000 de euro), cu o marjă de profit de 28%. 

Compania estimează o majorare a veniturilor cu 70% pentru finalul anului 2019, până la 750.000 de euro.

„În primele trei luni din acest an, Termene.ro a înregistrat o dublare a cifrei de afaceri, lucru susţinut de obţinerea de noi de clienţi ca urmare a recomandărilor clienţilor fideli şi de creşterea echipei de vânzări. Începutul de an, cu rezultate remarcabile şi investiţii în tehnologie, ne determină să fim foarte optimişti cu privire la evoluţia din 2019, care va fi cel mai bun an din istoria de 5 ani a companiei”, a declarat Adrian Dragomir, fondator şi CEO al businessului. 

Numărul de clienţi ai companiei Termene.ro a crescut cu 75% în ultimul an şi a ajuns la 1.400 de firme la sfârşitul lui martie 2019, faţă de 800 de companii în aceeaşi perioadă a anului trecut. Tot mai mulţi clienţi au acces la produsele şi modulele platformei Termene.ro şi beneficiază de date sigure, accesibile, complete şi actualizate, astfel încât estimarea companiei arată că numărul de clienţi va ajunge la 2.000 de firme la finalul anului 2019. Numărul de angajaţi ai Termene.ro a ajuns la 27 specialişti la începutul lunii aprilie, faţă de 19 membri ai echipei în perioada similară a anului trecut. În ultimul an, Termene.ro a adăugat în portofoliu o serie de produse şi modele utile antreprenorilor şi managerilor, cele mai importante fiind Bizzila, Analiza fiscală, Automatizarea procesului de compliance şi Verificare firme Internaţional, produsul care oferă clienţilor rapoarte despre firme la nivel internaţional. 

Top 5 produse utilizate de clienţii Termene.ro                                                    

Cele mai importante produse şi module utilizate de clienţii Termene.ro sunt Verificarea informaţiilor despre firme, Monitorizarea clienţilor, furnizorilor şi a concurenţei, Managementul dosarelor de instanţă, BizZilla - Prospectare, analize şi studii de piaţă şi API - acces la baza de date termene în mod programatic.

Verificare Firme

Produsul de verificare a informaţiilor despre firme oferit de Termene.ro oferă informaţii financiare şi juridice actualizate despre toate firmele din România, cum ar fi datele financiare, datele fiscale, insolvenţă, informaţii despre asociaţi şi administratori, dosare de instanţă, garanţii mobiliare, achiziţii publice şi incidente de plată.

Monitorizare firme

Prin intermediul produsului Monitorizare firme, clienţii Termene.ro sunt avertizaţi prin e-mail, sms sau direct în platformă atunci când apar informaţii noi cu privire la firmele pe care le monitorizează.

Management dosare instanţă

Produsul Management dosare de instanţă este un instrument unic pe piaţa juridică din România prin care clienţii Termene.ro au acces la informaţiile despre orice dosar în instanţă, îşi pot crea un portofoliu cu dosarele de interes şi păstrează un control foarte precis al acţiunilor referitoare la dosarele din portofoliu.

BizZilla - analize şi studii de piaţă  

Prin intermediul produsului BizZilla, căutarea de informaţii despre companii şi despre mediul de afaceri se face cel mai uşor. Astfel, BizZilla ajută antreprenorii şi managerii să filtreze şi să obţină rezultate după criteriile dorite, să vizualizeze grafice şi statistici în funcţie de ceea ce caută şi să analizeze o listă proprie de firme. 

 API - acces la baza de date termene în mod programatic

Prin modului API, clienţii Termene.ro primesc orice informaţii care îi ajută în propria afacere, din întreaga bază de date, prin A.P.I.-ul din platforma Termene.ro. Clienţii au acces la toate datele necesare activităţii antreprenoriale într-o singură aplicaţie. Un exemplu este eliminarea erorilor în facturare: clientul află înainte de a emite o factură din aplicaţie dacă agentul economic este în registrul TVA la încasare, dacă este activ/inactiv fiscal, dacă aplică split TVA.  

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite