Adevărul Live: Cum şi-a adaptat compania Farmec strategia de business în timpul pandemiei

Cum şi-a adaptat compania Farmec strategia de business în timpul pandemiei

Mircea Turdean, Director General Farmec, vorbeşte la Adevărul Live despre provocările şi oportunităţile întâmpinate de Farmec, cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc, în timpul pandemiei.

La începutul crizei declanşate de noul Coronavirus, compania clujeană Farmec, cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc, a demarat în regim de urgenţă producţia a două igienizante pentru mâini. Urmând recomandarea Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, dezinfectanţii au ca substanţă activă alcoolul în proporţie de minim 70%. În urma testelor de laborator, compania a obţinut avizele necesare pentru biocide de la Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare Medico-Militară „Cantacuzino”, avize care atestă acţiunea virucidă, bactericidă şi fungicidă a produselor.

Care au fost măsurile luate de  Farmec de la debutul pandemiei pentru a continua activitatea şi ce au învăţat din această perioadă fără precedent, aflăm de la ora 12.00, la Adevărul Live.

Compania Farmec are certificare internaţională GMP şi comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări.

În iunie, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu Mureş şi Timişoara, 20 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi, Oradea, Sibiu şi Râmnicu Vâlcea şi 2 magazine Gerovital deschise prin sistemul de franciză, la Bacău şi Piteşti.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: