Ingredientul secret al succesului Coca-Cola. Fostul director de marketing al companiei, Peter Sealey: „Cum îţi faci un client pe viaţă? Fii sincer cu el!“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Peter Sealey, specialist în branding, publicitate şi marketing, fost consultant Sony, Nokia şi fost director de marketing la Coca-Cola, le-a vorbit liceenilor de la Transylvania College despre ce înseamnă un brand şi cum se construieşte acesta.

„Brandul este o armă puternică“, le-a spus Peter Sealey, specialist în branding şi marketing care a lucrat la companii faimose precum General Motors, Sony New Technologies,  Visa U.S.A.,  Johnson & Johnson, Hewlett-Packard, Eastman Kodak, Nokia.

Tăria unui brand, continuă Peter Sealey, vine din personalitatea care i se dă brandului, dar şi din respectarea promisiunilor pe care acesta le face oamenilor. „Cum îţi faci un client pe viaţă? Cum îl convingi? Trebuie să stabileşti o relaţie cu el. (...) Fii sincer cu el! Azi, în lumea internetului, nu te poţi ascunde“, a afirmat specialistul.

El le-a mai spus că în ziua de azi trebuie să înveţi tot timpul şi a dat propriul exemplu: la 50 de ani, după ce a plecat de la Coca-Cola, s-a dus la şcoală ca să se perfecţioneze în branding, marketing şi publicitate. „Trebuie să fiţi pregătiţi să faceţi lucruri pe care nu le-aţi făcut niciodată. Să nu vă fie frică de provocări“, le-a mai zis acesta.

Scurt CV

Peter Sealey este CEO si fondator al The Sausalito Group, Inc. o firmă de consultanţă în management diversificat, care oferă consultanţă în strategia de afaceri şi de marketing, identitate de brand, cercetare de piaţă, servicii de publicitate, dezvoltarea afacerilor. Peter Sealey este profesor de marketing la Haas School of Business, care aparţine de University of California, Berkeley şi co-director al Centrului de Marketing şi Tehnologie din cadrul şcolii.
Sealey a fost implicat, ca şi consultant, în management-ul unor companii renumite precum: General Motors, Sony New Technologies, Inc.,  Visa U.S.A.,  Johnson & Johnson, Hewlett-Packard, Eastman Kodak, Nokia.
Cea mai mare parte a carierei sale a petrecut-o în cadrul companiei Coca Cola, unde a ocupat funcţii de conducere în aproape fiecare sector al corporaţiei. A fost numit primul director de Marketing la nivel global al companiei în 1990. În timpul „mandatului“ său la Coca-Cola a fost asociat cu unele dintre cele mai legendare campanii de marketing şi publicitate, atribuindu-i-se succesul renumitei campanii “Always Coca-Cola”.

Mai puteţi citi:

Chinurile facerii „Pălincii de Zalău“ sau cum a ajuns brandul judeţului un produs de lux

Mai multe pentru tine:
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
Revoltă de zile mari după finala Vocea României 2025, câștigată de Alessia Pop. Publicul și-a exprimat nemulțumirea față de desfășurarea emisiunii și postul PRO TV
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Cadouri de Crăciun pentru bărbați care aduc zâmbete: cele mai haioase pijamale și pulovere, sub 100 de lei, care fac sărbătorile memorabile
Archie și Lilibet, alături de părinții lor într-o imagine inedită de familie! Prințul Harry și Meghan Markle dau o veste mare
Cât de des ar trebui să faci sex, de fapt. Ce „omoară” intimitatea în dormitor
Creștere importantă a pensiilor pentru o categorie de români. Cine va primi cu 275 de lei mai mult lunar din 2026
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor
Lenjerii de Crăciun care aduc magia sărbătorilor în dormitor – Stoc limitat! Alege cadouri cozy și festive pentru întreaga familie
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța