Bucureştiul va fi promovat internaţional ca destinaţie turistică şi culturală, cu logo, imn şi spot publicitar

0
Publicat:
Ultima actualizare:
În următorii doi ani Bucureştiul va fi promovat internaţional cu ajutorul Asociaţiei "Destinaţia Bucueşti"

Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) a consfinţit, marţi, un acord de cooperare cu Asociaţia „Destinaţia Bucureşti“, prin care se doreşte dezvoltarea unei strategii de promovare şi dezvoltare a Bucureştiului ca destinaţie turistică şi culturală.

Prin acordul aprobat marţi, municipalitatea se angajează să coopereze cu asociaţia respectivă în următorii doi ani. Acordul prevede finanţarea şi realizarea în comun a unor programe, proiecte şi evenimente care să crească vizibilitatea laturii culturale şi turistice ale Bucureştiului.

Raportul de specialitate prevede ca propunerea de cooperare dintre cele două părţi să elaboreze „teme şi proiecte de interes pentru Bucureşti“ susţinute printr-un spot publicitar, un logo, un slogan şi un imn al Bucureştiului. De asemenea, va fi organizată o caravană internaţională de promovare a Capitalei, precum şi realizarea unui concept de „punct turistic urban“, prin înfiinţarea unor puncte de informare în cinci puncte cheie din Capitală, respectiv Aeroportul Otopeni, Gara de Nord, Piaţa Universităţii, zona Lipscani şi Piaţa Revoluţiei.

Raportul de specialitate, emis de Primăria Generală, mai prevede organizarea unui festival internaţional al Bucureştiului care „se doreşte a avea o secţiune destinată tinerilor, una destinată istoriei Capitalei şi moştenirii culturale prin clădirile emblematice şi una destinată gastronomiei sau realizarea circuitlui Ambasadele lumii - one day tour, în parteneriat cu Ministerul Afacerilor Externe, o iniţiativă prin care se intenţionează realizarea unui tur al ambasadelor ţărilor care vor face parte din acest proiect, conform unui program prestabilit“.

Asociaţia „Destinaţia Bucureşti“ a fost înfiinţată pentru a creşte notorietatea şi prestigiul Capitalei, atât în ţară, cât şi în străinătate şi are ca scop elaborarea unei strategii de branding a Bucureştiului pentru promovarea turistică internaţională, a sporirii cunoaşterii şi participării civice, a asigurării unui mediu optim pentru promovarea acţiunilor şi ideilor culturale şi ştiinţifice autohtone, precum şi crearea unui climat optim pentru organizarea  unor evenimente cu caracter ştiinţific cultural, umanitar, turistic şi sportiv, se mai arată în raportul proiectului aporbat de Consiliul General săptămâna aceasta.

Mai multe pentru tine:
Top of the Top Hervis Sport 2025/2026: Oferte iarnă, produse Top Seller și reduceri 20% de neratat
Sărbători fără balonare, indigestie sau reflux: Top remedii naturale și cel mai puternic antioxidant românesc care-ți dau energie și digestie perfecte
Descoperire fantastică. Organul care produce aproape toată serotonina din corp. Nu e creierul. Din cauza asta ne îmbolnăvim de anxietate și depresie
ElectroWeekend eMAG: Top 15 produse cele mai populare și testate de clienți, cu cele mai mari reduceri. Pune-ți electro oferta sub brad!
Felicitarea regală a anului: Familia Princiară din Monaco strălucește în atmosfera de Crăciun
Top 10 brazi artificiali de Crăciun 2025 cu cele mai bune recenzii și extrareducere de până la 40% pe eMAG. Alege bradul perfect și profită de discounturi
Nu rata cele mai dulci cadouri pentru copii de Moș Nicolae și Crăciun 2025 – Pachete festive, reduceri eMAG și surprize sub 50 de lei
Crima pasională din Ploiești. Viața medicului Roxana Călin după ce a ucis-o pe soția amantului. S-a recăsătorit cu un bărbat din domeniul juridic și călătorește de la Monaco în toată lumea
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat
Monica Pop, dată afară din restaurant! Ireal ce i-a făcut un angajat medicului și prietenelor sale: „Bineînțeles că și ospătarii și ceilalți participanți, erau consternați”
Horoscop marți, 9 decembrie. Racii au discuții aprinse în cuplu, iar Peștii vor să fie remarcați la locul de muncă