Aplicație online la Spitalul Județean Arad. Pacienții își pot spune părerea despre serviciile medicale și despre personal

0
Publicat:

Pacienții care ajung la Spitalul Județean din Arad au la dispoziție o aplicație online prin care își pot spune părerea despre personal și actul medical.

Spitalul Județean Arad FOTO Claudia Untaru

Pacienții care ajung, începând de luni, 13 februarie, la Spitalul Clinic Județean de Urgență Arad, vor avea acces la o aplicație online prin care își pot exprima părerea cu privire la serviciile medicale de care au beneficiat, dar și cu privire la personalul unității.

Astfel, conducerea Spitalului Clinic Județean de Urgență (SCJU) Arad a anunțat că pune la dispoziția pacienților, care își efectuează investigații medicale în regim de urgență sau de ambulatoriu, o nouă metodă – simplă - de exprimare a mulțumirii sau nemulțumirii referitoare la serviciile medicale și la condițiile de desfășurare a acestora.

Pacienții vor primi un sms pe telefon, cu un link către un chestionar conținând întrebări despre experiența pe care au avut-o în spital.

Este vorba despre aplicația „Feedback SMS“ care, practic, vine în completarea primului modul pus în aplicare în luna august a anului 2022 și destinat pacienților internați în regim de spitalizare continuă.

În vara anului trecut am oferit pacienților posibilitatea de a-și exprima, după externare, mulțumirea sau nemulțumirea referitoare la condițiile de spitalizare și la serviciile medicale oferite, printr-o metodă simplă, prin intermediul unui mesaj text, pe telefon. De la sfârșitul lunii august și până pe 31 ianuarie, au fost trimise, către pacienți, 12.023 de chestionare, iar 1.934 de pacienți le-au și completat“, a explicat economist Florina Ionescu, manager SCJU Arad. 

Astfel, majoritatea răspunsurilor au evidențiat că pacienții sunt mulțumiți (51,22%) și foarte mulțumiți (31.20%) de serviciile medicale.

Printre nemulțumiri se numără, în special, condițiile de spitalizare din secțiile care își desfășoară activitatea în clădiri vechi precum cele din incinta fostului Spital Municipal sau fostului Spital Matern.

„Vrem să aflăm și experiențele pacienților care beneficiază de servicii medicale în regim de urgență sau în cabinetele din ambulatoriu. Cu ajutorul răspunsurilor primite considerăm că vom putea îmbunătăți activitatea fiecăruia dintre noi, pentru a acorda servicii medicale eficiente”, declară Ionescu.

Astfel, prin intermediul aplicației „Feedback SMS”, într-un interval de două săptămâni de la prezentarea la spital, pacientul va primi un mesaj cu un link de acces către chestionarul de satisfacție.

Destinatarul va primi un mesaj de la INFO SPITAL cu următorul text: „Vă rugăm să răspundeți întrebărilor din chestionarul următor. Spitalul Clinic Județean de Urgență Arad” urmat de un link.

După accesarea acestui link, pacientul va trebui să răspundă la un set de întrebări referitoare la activitatea și implicarea medicului, asistenților medicali, respectiv infirmierilor, despre comunicarea acestora atât cu pacienții, cât și cu aparținătorii, dar și despre curățenie sau în cazul UPU, despre timpii de așteptare, efectuarea triajului.

La finalul chestionarului, pacienții au posibilitatea să scrie observații referitoare la aspectele pozitive sau negative, constatate pe perioada derulării investigațiilor medicale în cabinetele din cadrul Ambulatoriului SCJU Arad ori în Unitatea Primire Urgențe Arad.

Numerele de telefon folosite pentru trimiterea mesajului vor fi preluate din fișa medicală a pacientului. Răspunsurile pacienților vor fi centralizate, pe fiecare cabinet medical în parte/UPU respectiv pe medic, iar apoi vor fi analizate și dezbătute în Consiliul Medical și în Comitetul Director, pentru a putea îmbunătăți activitatea medicală și serviciile oferite.

Mai multe pentru tine:
De ce a plecat, de fapt, Theo Rose de la Vocea României: „Anul ăsta, show-ul se oprește pentru mine”
Mesajul de Crăciun al lui Dragoș Dolănescu pentru fratele lui și Maria Ciobanu: „Tata ar fi fericit în Cer dacă...” Cum petrece în Costa Rica: „Nu vor lipsi sărmăluțele”
Charlotte, steaua Crăciunului regal. Superba prințesă de 10 ani a fost în centrul atenției la Sandringham
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
Horoscop săptămâna 26 decembrie - 1 ianuarie. Succes total la final de an pentru Scorpioni, schimbare majoră pentru Vărsători
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Top 20 mașini de spălat și uscătoare 2025 – alege modelul perfect pentru casă și economisește inteligent
Cele mai bune 15 vinuri de pe eMAG în 2025: ce aleg românii de sărbători. Transformă mesele de Crăciun și Revelion în momente magice
Tricouri de Crăciun pentru copii și familie – Cadouri unice, outfituri cozy și reduceri exclusive eMAG: magia sărbătorilor în casa ta