Aplicație online la Spitalul Județean Arad. Pacienții își pot spune părerea despre serviciile medicale și despre personal

0
Publicat:

Pacienții care ajung la Spitalul Județean din Arad au la dispoziție o aplicație online prin care își pot spune părerea despre personal și actul medical.

Spitalul Județean Arad FOTO Claudia Untaru

Pacienții care ajung, începând de luni, 13 februarie, la Spitalul Clinic Județean de Urgență Arad, vor avea acces la o aplicație online prin care își pot exprima părerea cu privire la serviciile medicale de care au beneficiat, dar și cu privire la personalul unității.

Astfel, conducerea Spitalului Clinic Județean de Urgență (SCJU) Arad a anunțat că pune la dispoziția pacienților, care își efectuează investigații medicale în regim de urgență sau de ambulatoriu, o nouă metodă – simplă - de exprimare a mulțumirii sau nemulțumirii referitoare la serviciile medicale și la condițiile de desfășurare a acestora.

Pacienții vor primi un sms pe telefon, cu un link către un chestionar conținând întrebări despre experiența pe care au avut-o în spital.

Este vorba despre aplicația „Feedback SMS“ care, practic, vine în completarea primului modul pus în aplicare în luna august a anului 2022 și destinat pacienților internați în regim de spitalizare continuă.

În vara anului trecut am oferit pacienților posibilitatea de a-și exprima, după externare, mulțumirea sau nemulțumirea referitoare la condițiile de spitalizare și la serviciile medicale oferite, printr-o metodă simplă, prin intermediul unui mesaj text, pe telefon. De la sfârșitul lunii august și până pe 31 ianuarie, au fost trimise, către pacienți, 12.023 de chestionare, iar 1.934 de pacienți le-au și completat“, a explicat economist Florina Ionescu, manager SCJU Arad. 

Astfel, majoritatea răspunsurilor au evidențiat că pacienții sunt mulțumiți (51,22%) și foarte mulțumiți (31.20%) de serviciile medicale.

Printre nemulțumiri se numără, în special, condițiile de spitalizare din secțiile care își desfășoară activitatea în clădiri vechi precum cele din incinta fostului Spital Municipal sau fostului Spital Matern.

„Vrem să aflăm și experiențele pacienților care beneficiază de servicii medicale în regim de urgență sau în cabinetele din ambulatoriu. Cu ajutorul răspunsurilor primite considerăm că vom putea îmbunătăți activitatea fiecăruia dintre noi, pentru a acorda servicii medicale eficiente”, declară Ionescu.

Astfel, prin intermediul aplicației „Feedback SMS”, într-un interval de două săptămâni de la prezentarea la spital, pacientul va primi un mesaj cu un link de acces către chestionarul de satisfacție.

Destinatarul va primi un mesaj de la INFO SPITAL cu următorul text: „Vă rugăm să răspundeți întrebărilor din chestionarul următor. Spitalul Clinic Județean de Urgență Arad” urmat de un link.

După accesarea acestui link, pacientul va trebui să răspundă la un set de întrebări referitoare la activitatea și implicarea medicului, asistenților medicali, respectiv infirmierilor, despre comunicarea acestora atât cu pacienții, cât și cu aparținătorii, dar și despre curățenie sau în cazul UPU, despre timpii de așteptare, efectuarea triajului.

La finalul chestionarului, pacienții au posibilitatea să scrie observații referitoare la aspectele pozitive sau negative, constatate pe perioada derulării investigațiilor medicale în cabinetele din cadrul Ambulatoriului SCJU Arad ori în Unitatea Primire Urgențe Arad.

Numerele de telefon folosite pentru trimiterea mesajului vor fi preluate din fișa medicală a pacientului. Răspunsurile pacienților vor fi centralizate, pe fiecare cabinet medical în parte/UPU respectiv pe medic, iar apoi vor fi analizate și dezbătute în Consiliul Medical și în Comitetul Director, pentru a putea îmbunătăți activitatea medicală și serviciile oferite.

Mai multe pentru tine:
Cine este Cristian Rizea, cel din cauza căruia Dan Capatos ar fi fost dat afară de la Antena Stars. Fostul politician a fost implicat în mai multe scandaluri
Nu trimite cadouri de sărbători înainte să vezi aceste șosete de Crăciun – modelele cele mai cool, oferte și idei care vor aduce zâmbete în familie
Sărbători fără balonare, indigestie sau reflux: Top remedii naturale și cel mai puternic antioxidant românesc care-ți dau energie și digestie perfecte
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat
Gestul superb făcut de Regele Charles pentru Kate Middleton, nora lui preferată! A fost un moment emoționant
Top of the Top Hervis Sport 2025/2026: Oferte iarnă, produse Top Seller și reduceri 20% de neratat
Nu rata cele mai dulci cadouri pentru copii de Moș Nicolae și Crăciun 2025 – Pachete festive, reduceri eMAG și surprize sub 50 de lei
Descoperirea terifiantă făcută de o femeie, după ce soțul a murit în vacanța din Cipru! Ce au găsit medicii în corpul bărbatului
Monica Pop, dată afară din restaurant! Ireal ce i-a făcut un angajat medicului și prietenelor sale: „Bineînțeles că și ospătarii și ceilalți participanți, erau consternați”
Războiul dintre Gabriela Cristea și Cristina Șișcanu. Cele două, fină și nașă, acuzații grave în mediul online
Magia Crăciunului în familie: pulovere, pijamale și șosete asortate pentru momente cozy și cadouri de neuitat – amintiri festive alături de cei dragi