Numărul unic la care clienţii nemulţumiţi pot face reclamaţii rămâne acelaşi: 021.9551

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Deşi Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) intenţiona să schimbe, începând cu data de 7 iunie, numărul de telefon destinat consumatorilor, instituţia s-a răzgândit, iar numărul de telefon la care pot fi făcute reclamaţii cu privire la produsele achiziţionate rămâne acelaşi.

Asta după ce mai multe asociaţii au luat atitudine şi au explicat că un nou număr de telefon îi va bulversa pe români.

„Aducem la cunostinţă atât agenţilor economici cât şi consumatorilor din România că numărul unic privind apelarea ANPC a rămas Telefonul Consumatorului - INFOCONS - 021/9551”, se arată într-un comunicat de presă al Asociaţiei Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România.

Numărul de telefon poate fi apelat din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă, telefon cu tarif normal în reţeaua Romtelecom, potrivit sursei citate.

„ANPC-ul, ca autoritate, înşeală consumatorii şi agenţii economici dând un ordin de schimbare a numărului de apelare a autorităţii, spunând în ordin şi obligând agenţii să afişeze un număr despre care afirmă că a gratuit la apelare dar care este contra cost. Deci chiar autoritatea care ar trebui să sancţioneze astfel de practici înşeală consumatorul. Cred că este un abuz inimaginabil şi un precedent foarte grav”, a declarat Sorin Mierlea, preşedintele asociaţiei amintite.

Anunţul că numărul unic la care românii pot face reclamaţii privind produsele achiziţionate a fost făcut de Marius Duncă, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.

Duncă a a explicat într-o conferinţă de presă, că, începând cu data de 7 iunie, numărul destinat consumatorilor va fi 021.9414 şi „pentru o perioadă” va putea fi apelat gratuit.

Motivul pentru care se dorea schimbarea era legat de faptul că ANPC folosea un număr împreună cu o asociaţie pentru protecţia consumatorilor.

Pe aceeaşi temă:

Protecţia consumatorului schimbă numărul de telefon la care clienţii nemulţumiţi pot face reclamaţii

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) va schimba, începând cu data de 7 iunie, numărul de telefon destinat consumatorilor.  Anunţul a fost făcut de preşedintele ANPC, Marius Dunca.




 

Mai multe pentru tine:
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor
ElectroWeekend eMAG: Top 15 produse cele mai populare și testate de clienți, cu cele mai mari reduceri. Pune-ți electro oferta sub brad!
Trei zodii își schimbă radical viața începând cu 1 ianuarie 2026. Vor avea parte de iubire și noroc din abundență
Cadouri de Crăciun 2025 pentru ea – White Luxury Gifts: eleganță, stil, statement și surprize premium sub 100 €
Adio, nuntă regală! Prințul s-a despărțit de iubita pe care tocmai i-o prezentase Prințului Albert de Monaco
Top 10 brazi artificiali de Crăciun 2025 cu cele mai bune recenzii și extrareducere de până la 40% pe eMAG. Alege bradul perfect și profită de discounturi
Cine sunt, de fapt, Dragoș și Gheorghe Vîlcu, despre care se spune că finanțează din umbră Recorder și Hotnews
Povestea fabuloasă a fabricii de pantofi construită de un om care abia știa să scrie. Le-a încălțat pe Sophia Loren și Elena Ceaușescu, iar mai târziu pe vedetele autohtone
Ce nu știai despre Raluca Moroșanu, judecătoarea care a înfruntat-o pe șefa Curții de Apel București, Liana Nicoleta Arsenie
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat
Cadouri de Crăciun pentru bărbați care aduc zâmbete: cele mai haioase pijamale și pulovere, sub 100 de lei, care fac sărbătorile memorabile