Articol publicitar

Liceul Tehnologic Auto Craiova şi Liceul Tehnic "Mihai I" Bucureşti au câştigat Cupa Coca-Cola 2014

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Bucureşti, 26 mai 2014 - Cupa Coca-Cola şi-a desemnat, ieri, câştigătorii. Echipa de fete a Liceului Tehnologic Auto din Craiova şi echipa de băieţi a Liceului Tehnic "Mihai I" din Bucureşti sunt campionii naţionali la fotbal în sală. Ei vor merge la Roma, într-o tabără internaţională de fotbal, unde se vor pregăti alături de antrenori brazilieni.

Patru echipe de fete şi şase echipe de băieţi s-au luptat în acest final de săptămână pentru a câştiga titlul de campioni naţionali la fotbal în sală, în cea mai mare competiţie naţională pentru liceeni. În aplauzele publicului, echipa de fete a Liceului Tehnologic Auto din Craiova şi echipa de băieţi a liceului Tehnic "Mihai I" din Bucureşti au câştigat, duminică, marea finală a Cupei Coca-Cola. Marele premiu al competiţiei este un cantoment la Roma, unde câştigătorii vor merge în luna iulie, pentru a se antrena alături de tineri din toată Europa, sub îndrumarea unor antrenori profesionişti din Brazilia.

Felicitări câştigătorilor! Sperăm ca experienţa cantonamentului la Roma să le arate că munca şi talentul sunt întotdeauna răsplătite şi să îi încurajeze să facă sport în continuare. Îi felicităm, de asemenea, pe toţi jucătorii, antrenorii şi suporterii care au participat la Cupa Coca-Cola. Ne bucurăm să vedem, în fiecare an, un număr tot mai mare de tineri care se înscriu în competiţia noastră, menită să promoveze mişcarea în rândul adolescenţilor”, declară Nicoleta Eftimiu, Marketing Manager Coca-Cola România & Moldova.

Ajunsă la a treia ediţie anul acesta, Cupa Coca-Cola a adunat la start un număr-record de aproape 6.000 de liceeni, reprezentând 493 de echipe din Bucureşti şi alte 33 de judeţe ale ţării. Ei au petrecut mai mult de 455 de ore pe terenul de fotbal şi au înscris aproape 4500 de goluri în cele trei luni ale competiţiei.

Cupa Coca-Cola este un program anual dezvoltat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei Naţionale. Prin participarea la acest proiect, Coca-Cola România îşi respectă promisiunea de a promova mişcarea fizică, fiind un susţinător cu tradiţie al sportului de performanţă, dar şi al evenimentelor care încurajează implicarea fiecăruia dintre noi în activităţile fizice.

Despre Compania Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 17 miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite,    Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia şi Del Valle. La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi. 
Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700,000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România).

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com sau să ne urmăriţi pe twitter la adresa twitter.com/CocaColaCo.

Mai multe pentru tine:
Charlotte, steaua Crăciunului regal. Superba prințesă de 10 ani a fost în centrul atenției la Sandringham
Tricouri de Crăciun pentru copii și familie – Cadouri unice, outfituri cozy și reduceri exclusive eMAG: magia sărbătorilor în casa ta
Top 20 mașini de spălat și uscătoare 2025 – alege modelul perfect pentru casă și economisește inteligent
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Horoscop săptămâna 26 decembrie - 1 ianuarie. Succes total la final de an pentru Scorpioni, schimbare majoră pentru Vărsători
Mesajul de Crăciun al lui Dragoș Dolănescu pentru fratele lui și Maria Ciobanu: „Tata ar fi fericit în Cer dacă...” Cum petrece în Costa Rica: „Nu vor lipsi sărmăluțele”
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
De ce a plecat, de fapt, Theo Rose de la Vocea României: „Anul ăsta, show-ul se oprește pentru mine”
Cele mai bune 15 vinuri de pe eMAG în 2025: ce aleg românii de sărbători. Transformă mesele de Crăciun și Revelion în momente magice
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”