Google I/O: Google+ are o faţă nouă şi te face „Auto Awesome” cu efectele pe care le poate aduce fotografiilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Noile opţiuni pentru imagini permite utilizatorilor să îşi facă profilul mai atractiv

Pe lângă anunţurile privind Google Maps, Google Hangouts sau dispozitivele cu Android, gigantul online a prezentat la conferinţa sa anuală, Google I/O, noi opţiuni pentru Google+. Mai exact 41 de noi opţiuni.

Principalele lucruri pe care mizează Google pentru a-şi promova reţeaua socială sunt un design nou şi o aşezare în pagină care aduce aminte de Pinterest şi noi filtre pentru fotografii, intitulate "Auto Awesome".

Google+ selectează singur fotografiile bune

Auto Enhance: La Google I/O, compania a anunţat noi setări pentru fotografii, unul dintre lucrurile care fac Google+ o reţea socială mai bună. Acestea includ îmbunătăţirea automată a fotografiilor. Google foloseşte algoritmi care vor îmbunătăţi distribuţia luminii, contrastul, care va reduce zgomotul pentru pozele cu luminozitate scăzută şi va elimina ochii roşii.

Auto Highlight: Printr-un algoritm care poate nu ar fi pe gustul tuturor, Google+ va selecta cele mai bune fotografii dintr-un upload masiv. Astfel, dacă am fost în excursie şi am urcat 500 de fotografii, Google+ ni le va evidenţia pe cele mai bune, pe care putem să le selectăm. Va elimina imaginile blurate şi pe cele cu expunere slabă, va alege dintre duplicate şi în unele imagini va putea recunoaşte locul unde sunteţi. După ce modificăm "oferta" Google, reţeaua socială ne va învăţa în timp preferinţele.

Vrei să fii Auto Awesome?

Pe lângă cele de mai sus, Google şi-a demonstrat puterea prin numeroasele opţiuni pe care le-a introdus pe reţeaua socială.

Auto Backup exista şi până acum, sub forma de auto Upload din telefonul mobil. Când facem poze, acestea se vor salva automat într-un album privat de pe Google+, de unde vor putea fi publicate sau pur şi simplu stocate. Spaţiul a crescut de la 5 GB la 15 GB, dar se împarte cu Gmail şi Google Drive.

Auto Awesome. Sună curajos din partea Google să-şi numească o opţiune aşa, dar acest lucru înseamnă că utilizatorii au mai multe posibilităţi pe care le pot accesa direct din Google+. Dacă urcăm o serie de poze asemănătoare, Google+ va încerca să le transforme în GIF. De asemenea, putem să facem panorame direct în reţeaua socială sau poze HDR.

O interfaţă nouă

Pentru a ajuta utilizatorii să descopere mai multe şi să interacţioneze cu prietenii, dar nu numai, Google a introdus o nouă interfaţă. Aceasta vine în întâmpinarea unei mari probleme pe care o are Google+. Potrivit ultimelor date, utilizatorii stau pe reţeaua socială doar 7 minute pe lună. Aceştia sunt de fapt utilizatorii activi.

Noul design are mai multe coloane, poze cu dimensiuni diferite. Este inspirat de reţelele de tip Pinterest. Imaginile sunt destul de mari şi puse în evidenţă, iar fluxul social este disponibil pe tot ecranul.

Pentru a descoperi mai multe, Google a introdus hashtag-urile pe aceeaşi temă, adică subiecte care ne-ar putea interesa în funcţie de postările noastre. Cum face Google lucrul acesta? Se uită la ce hashtag-uri punem (pe Google+ acestea funcţionează la fel ca pe Twitter), se uită la alte conversaţii de pe reţeaua socială care ar fi relevante şi apoi, când dăm click pe hashtag-ul pe aceeaşi temă, întoarce "cartonaşul" cu postarea noastră şi ne oferă un flux de conversaţii despre subiectul ales.

Mai multe detalii puteţi găsi pe pagina oficială a proiectului Google+ şi în cele câteva video-uri de mai jos.

Concluzia noastră? Google+ este fără îndoială o reţea socială mai complexă, cu opţiuni mult mai interesante şi mai curată decât Facebook. Într-adevăr, gigantul online nu se luptă cu Facebook. G+ este o integrare în plus într-un ecosistem care înseamnă aproape tot internetul. Recomandarea noastră? Încercaţi Google+ cu nişte prieteni, altfel riscaţi să vă simţiţi singuri.
 

Google+ Photos - noi opţiuni adăugate

Noul Google+, o interfaţă nouă cu mai multe coloane

Cum arată acum paginile de Events