Black Friday, a doua etapă, îşi numără magazinele: Oktal are o nouă campanie

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Românii s-au înghesuit la reduceri şi pe 22 noiembrie. FOTO Dorin Constanda/Adevărul

Magazinul Oktal a anunţat că va organiza o a doua campanie de tip „Black Friday“ în acest an, pe 29 noiembrie 2013. Aceasta este, până la urmă, ziua „oficială“ a Black Friday la nivel internaţional.

În ziua de 29 noiembrie 2013, vizitatorii oktal.ro vor putea achiziţiona produse din campania Black Friday de pe 22 noiembrie, dar şi alte produse nou-adăugate în promoţii. În plus, reprezentanţii magazinului promit o surpriză plăcută pe una dintre cele mai căutate categorii de produse din 2013. Startul în campania Black is Back este programat pe 29 noiembrie, ora 00.00. Produsele vor putea fi comandate până la finalul zilei.

„Mulţi clienţi ne-au semnalat că nu au înţeles foarte clar când este Black Friday în 2013, ţinând cont de numeroasele zile alese de retaileri pentru a organiza campanii sub această titulatură. Pentru că Black Friday în România nu a fost atât de comprimat precum la nivel mondial, am decis să organizăm o nouă campanie de reduceri substanţiale, pe 29 noiembrie, campanie denumită Black is Back", spun reprezentanţii Oktal.ro.

Cei care vor dori să cumpere produse de la Oktal.ro în cadrul campaniei Black is Back de pe 29 noiembrie 2013 o pot face doar online, nu şi din showroom-ul din Bucureşti. Comenzile, care vor fi livrate rapid prin curier, pot fi plătite online sau la livrare. Plata în rate este posibilă cu cardurile de credit, nu şi prin creditele online ce necesită aprobarea unui dosar.

Haide să discutăm! Ne poţi vizita şi pe pagina de Facebook „Tech Adevărul“.

Află mai multe despre Black Friday 2013:

Cum a fost Black Friday pentru modă? Un eveniment de succes de care femeile au profitat cel mai mult

Fashion Days a participat la Black Friday 2013 şi îşi prezintă acum cifrele. Dacă în 2011, Black Friday era de interes doar pentru electrocanisce şi IT, parcursul Fashion Days demonstrează că şi segmentul fashion are potenţial.

Black Friday de două ori la QuickMobile: după 12.000 de produse vândute vineri, încearcă şi săptămâna aceasta

Campania Early Black Friday, desfăşurată pe 22 noiembrie, a adus companiei QuickMobile vânzări de peste 1,2 milioane de euro. Cu peste 12.000 de produse vândute, QuickMobile a depăşit cu mult previziunile făcute pentru campania din acest an, atât din punct de vedere al volumului de vânzare, cât şi din punct de vedere al vizitatorilor.

Bilanţul Black Friday la F64: cu 75% mai multe vânzări şi peste 14.000 de produse comandate de români

De Black Friday 2013, F64, cel mai mare magazin online de produse şi accesorii foto-video a reuşit să vândă 14.800 de produse, cu 75% mai mult decât în 2012. Veniturile totale au fost de 9 milioane de lei.

Vinerea Neagră a trecut, dar Black Friday nu s-a încheiat. Care sunt magazinele care încă au reduceri

Black Friday a început, anul acesta, pe 22 noiembrie. Oamenii au inundat site-urile retailerilor online şi au făcut cozi în faţa magazinelor. Totuşi, reducerile de Black Friday nu au ajuns la final.

REPORTAJ Black Friday: Cum a fost sărbătoarea reducerilor la cel mai mare magazin online din România

„Tu ce ţi-ai cumpărat de Black Friday?“. Dacă n-ai auzit întrebarea asta, atunci ai fost departe de oraş, departe de Internet sau pur şi simplu te-ai ascuns sub vreo piatră din munţi. Ieri, a fost Black Friday pe rit românesc. „Adevărul“ a ajuns la magazinul online care a luat sărbătoarea consumistă americană în deşert, adică la eMAG. Dincolo de nebunia din magazine, de pe site-uri, la „ground zero“ lucrurile sunt liniştite.

Omul cu Vinerea Neagră

Iulian Stanciu, CEO şi coproprietar eMAG, glumeşte pe ideea că Black Friday, festival al consumului pe care l-a importat din SUA în 2011, ar putea deveni sărbătoare legală. O glumă care, cine ştie, se va transforma în realitate în 2018 când Stanciu se aşteaptă ca eMAG să valoreze 1,5-2 miliarde de euro.

Black Friday: Informaţii generale despre parcursul de „vinerea neagră“. Domeniul foto-video a mers foarte bine

Campania Black Friday începută pe 22 noiembrie aduce primele cifre. Pentru produsele electronice, românii au cheltuit circa 400 de lei, pe când pe echipamente foto-video comenzile au fost mai consistente.

Black Friday 2013: Flanco a vândut peste 10.000 de dispozitive mobile

Black Friday a fost de succes şi printre magazinele tradiţionale. Flanco raporteză că a avut, până la ora 14.00, 185 de mii de vizitatori şi 53 de mii de produse au fost vândute. „Vinerea neagră“ se extinde, de fapt, până duminică în 82 de magazine din ţară.

Mai multe pentru tine:
O nouă apariție de weekend a Prințesei Kate. Viitoarea regină a avut un mesaj de suflet: ”Ne lepădăm de ce nu ne mai e de folos”
Black Friday 2025 pe Flip.ro: cele mai mari reduceri la iPhone – economii de până la 1.000 de lei și telefoane premium sub 1.000 €
Lancôme Bestseller în România: Parfumuri iconice, mascara virală și skincare premium pentru cadouri de lux
Chillmas Deals 2025 pe eMAG: cele mai bune oferte pentru decorațiuni de Crăciun cu reduceri uriașe de până la 78%
Mariana Moculescu, mesaj dur pentru Alexandra Velniciuc „Nu înțeleg cine stă în spatele acestor decizii” De ce nu a fost lăsată în primă instanță să intre la priveghi și cum a apărut apoi alături de Nidia UPDATE
Cele mai căutate cadouri pentru copii și adolescenți în 2025: Roblox, Minecraft, jocuri STEAM, Kendama și LOL
A Diamond Is Forever: colecția Primul diamant TEILOR — bijuterii luxury de la 500 lei pentru cadouri care spun povești
Black Friday 2025 „Bla-Bla Black Shopping Weeks” la XXXLutz: transformă-ți casa de sărbători cu piese spectaculoase și reduceri de până la 50%
Din ce cauză tot mai mulți tineri se îmbolnăvesc de cancer de colon. Mâncarea care îi îmbolnăvește
Care este cel mai mare „viciu” al Dacianei Sârbu?! De abia acum a recunoscut! „De patru-cinci ori pe zi!”
Cristina Teleanu, în lacrimi. Fosta avocată, devenită ciobăniță, acuzații grave pentru soțul ei: „Un om fără școală să mă umilească..."