Aplicaţia de iPhone pentru care s-a stat la coadă a costat milioane de dolari, Dropbox a fost o companie generoasă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Mailbox este aplicaţia pentru care utilizatorii au stat la coadă, pentru că serverele erau supra încărcate. Ieri, Dropbox a anunţat că a cumpărat Mailbox, dar nu a spus cât a dat pentru acest proiect. Între timp, câţiva oameni au vorbit şi s-a ajuns la un preţ deloc mic.

Mailbox a fost lansată la începutul lunii februarie şi imediat a atras atenţia Internetului. Şi pentru că „părinţii“ aplicaţiei nu au vrut să-şi vadă serviciul distrus încă de la stat au instituit statul la coadă. Practic, utilizatorii instalau aplicaţia, dar nu ajungeau prea curând s-o folosească. Noi am vrut-o s-o testăm la momentul lansării, dar ne-am trezit în spatele altor 500.000 de oameni dornici să vadă ce-i cu Mailbox. 

Ieri, Dropbox a anunţat că preia acest serviciu, dar fără să comunice vreo sumă şi cei de la TechCrunch numesc noul cuplu DropMail. Dropbox este un serviciu de stocare online şi poate asigura infrastructura necesară Mailbox. Mai multe surse apropiate celor două companii spun că suma cu care Dropbox a cumpărat aplicaţia este de peste 50 de milioande de dolari. TechCrunch informează că se poate ca valoare reală să fi fost de aproximativ 100 de milioane de dolari, în bani lichizi şi acţiuni.

Interviu cu unul dintre investitori

Cei de la Business Insider au discutat cu Saar Gur, unul dintre investitorii iniţiali ai Mailbox, n-au aflat suma exactă, dar au obţinut răspuns la alte întrebări, cum ar fi de ce nu au încercat creatorii aplicaţiei să se descurce singuri, să transforme totul într-o companie de miliarde de dolari. „Compania putea să mai strângă bani pe cont propriu, dar acest mediu talentat a văzut mai multe avantaje în a lucra cu cei de la Dropbox. [...] Ei au reuşit să câştige mult“, a spus Gur.

Creatorii Mailbox nu au fost lipsiţi de talent, de la videoclipul de promovare pe care l-au creat până la ideea de a pune utilizatorii în aşteptare. Gur a spus că este o echipă talentată. „Statul la coadă cu care s-au lansat a fost unul dintre acele lucruri necesare la momentul lansării. Este acel tip de creativitate pe care o apreciază Dropbox.“

În acest moment, Mailbox este disponibilă în App Store, dar tot pe bază de stat la coadă se acordă accesul. Gestionează doar contul de Gmail şi este posibil ca pe viitor să ajungă pe terminalele Android. În videoclipul de mai jos este disponibilă o prezentare a aplicaţiei.