Sfaturi pentru angajaţii care muncesc de acasă. Cum se pot organiza eficient

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Lucratul de acasă poate fi eficient dacă ţineţi cont de câteva sfaturi la îndemână

Statul acasă este o modalitate eficientă de a preveni răspândirea COVID-19, motiv pentru care mulţi angajatori au luat decizia de a-şi lăsa oamenii să lucreze de la doiciliu. Pentru adaptarea la noile condiţii, specialiştii vin cu câteva recomandări.

Dată fiind pandemia de coronavirus, angajatorii încearcă să limiteze expunerea personalului la focar, aşa că mulţi au luat decizia de a-şi lăsa oamneii să lucreze de acasă, deoarece reduce riscul de a intra în contact cu eventuali purtători ai virusului.

Metode pentru a face lucratul de acasă mai eficient:

Cum să gestionaţi apelurile într-o conferinţă

Întâlnirile de grup pot fi dificil de gestionat, dar discuţiile la telefon, atunci când vorbim de mai multe persoane, pot deveni un haos. Este absolut vital ca cineva să prezide şedinţa. Această persoană trebuie să stabilească ordinea de vorbire. În mod ideal, apelul poate fi făcut folosind un software care le permite oamenilor să semnalizeze că ar dori să vorbească fără să întrerupă pe altcineva.

Spaţiul de lucru

Poate nu va trebui să te ridici şi să te îmbraci la fel de devreme ca de obicei, dar este esenţial pentru starea de spirit să vă creaţi un spaţiu de lucru. Dincolo de setarea mentală „de lucru“, acesta te va ajuta să te detaşezi la finalul zilei, când se încheie programul.

Stabiliţi-vă un program de lucru

Atunci când lucraţi de acasă, există riscul să neglijaţi importanţa unui program în care să vă îndepliniţi sarcinile de serviciu. Indiferent de sistemul de comunicare pe care îl utilizaţi pentru a păstra legătura cu echipa, aveţi grijă să stabiliţi împreună „orele de lucru“.

Amintiţi-vă să lucraţi

Lucratul de acasă nu este echivalentul concediului de odihnă, aşa că nu vă invitaţi prietenii în vizită. Păstraţi o legătură apropiată cu managerii. Cel mai rău aspect al lucratului la distanţă poate fi posibilul sentiment de ignorare. Ar trebui să existe reguli clare cu privire la procesul de lucru şi sarcinile pe care le are de dus la bun sfârşit fiecare membru al echipei. Una dintre tactici pentru a evita singurătatea este să configuraţi un apel video cu un coleg în timp ce lucraţi la un proiect comun.

Mai multe pentru tine:
La șase luni de la naștere, Jennifer Lawrence a luat o decizie radicală: „Sânii mei...”
Ziua în care Biserica a deschis porțile doar pentru personalități. De ce oamenii de rând n-au avut acces în interior la slujba de sfințire a picturii Catedralei Neamului VIDEO
Averile principalilor candidați la Primăria Capitalei. Care este cel mai bogat și cum a făcut banii
O contabilă din Kenya a ajuns femeie de serviciu în România și trăiește cu frică. „Mi-e teamă în fiecare zi să nu fiu...”
Lista localităților cu cea mai slabă calitate a aerului. Tot mai multe orașe din România, sufocate de poluare
Cine este regele care avea cel mai bizar fetiș în dormitor. Nu ”ierta” nicio parteneră
Ce tranzacții suspecte a descoperit Libra Bank în conturile AUR. Ce plăți s-au făcut către patronul Realitatea PLUS, unde Simion și Georgescu sunt lăudați excesiv
Cauza morții medicului Ștefania Szabo, găsită fără viață în Spitalul de Urgență Buzău. Prima ipoteză plauzibilă și reacția Colegiului Medicilor
Directorul unei școli s-a stins din viață subit, la 35 de ani. Cutremurător ce mesaj a transmis înainte de moarte: „Lupți pentru 5 minute de viață”
Mirabela Grădinaru, criticată de stiliști pentru că ar fi confundat Sfințirea Catedralei cu o… înmormântare: „Nu apari cu doliu pe cap! Nu ești la funeraliile Reginei Elisabeta!” Ce au spus despre Gigi Becali
Un tezaur roman, ascuns timp de 8 ani, după ce a fost descoperit cu un detector de metale