GALERIE FOTO Transformarea spectaculoasă a artiştilor de cabaret din oameni obişnuiţi în personaje fabuloase

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un fotograf american a realizat un proiect menit să arate diferenţa dintre viaţa de zi cu zi a artiştilor din spectacolele burleşti şi alter-egou-rile lor extravagante de pe scenă.

Sean Scheidt, un fotograf din Baltimore, Statele Unite, este autorul proiectului „Burlesque”, o serie de fotografii care dezvăluie chipurile din spatele persoanajelor fermecătoare pe care le interpretează artiştii pe scenă. Potrivit fotografului în vârstă de 31 de ani, fiecare sesiune foto din cadrul proiectului a durat între două şi cinci ore, timp în care şi-a intervievat subiecţii, al căror nume real nu a fost făcut public.

„Sesiunile de fotografiere au presupus, în primul rând, un interviu. Am vorbit despre burlesc, despre motivul din spatele acestei meserii, despre reacţiile familiilor lor când au aflat cu ce se ocupă şi despre provocările cu care se confruntă în general. Acest proces îmi dezarmează modelele şi le dă mai multă putere asupra propriilor imagini, făcându-le să uite că sunt fotografiate”, spune Scheidt, adăugând că, deşi are mulţi prieteni în lumea cabaretului, niciodată nu a acordat prea multă atenţie domeniului.

Fotograful a fost inspirat în acest proiect de un spectacol burlesc la care a mers. Acesta a rămas fascinat de ce se întâmpla în culise, unde a observat cum oameni obişnuiţi se transformau în personaje fabuloase.

„La o săptămână după spectacol, am văzut pe YouTube un videoclip de la repetiţiile artistei burleşti Judy Garland, care m-a uimit prin prestaţia ei, câteva ore mai târziu. Am văzut-o beată sau somnoroasă, era o epavă. Câteva ore mai târziu era în regulă. A fost fascinantă. S-a transformat complet pe scenă. Am fost martorul transformărilor din culise”, a declarat Scheidt.

Astfel, fotograful american a decis să apeleze la cunoştinţele lui din comunitatea burelescă pentru a descoperi fiecare artist în parte. „Proiectul «Burlesque» şi-a luat în serios rolul de a confrunta părerile publicului despre acest gen de spectacole cu ideile preconcepute despre artiştii de pe scenă. Pentru necunoscători, o astfel de reprezentaţie nu este diferită de striptease ”, a spus Sean Scheidt, explicând că striptease-ul este folosit în spectacolele de cabaret de artişti pentru a-şi confrunta publicul cu teme tabu, precum orientarea sexuală şi prezentarea femeii ca obiect sexual. „Sper ca proiectul acesta să îi determine pe oameni să nu mai judece rapid şi să se realizeze că în spatele fiecărui artist se află o persoană”, a mai spus Scheidt.

Mai multe pentru tine:
Trageri loto joi, 9 octombrie. Report de peste 7,49 milioane de euro la Loto 6/49
De ce Eugen Cristea și Anca Pandrea simt în casă energia persoanelor moarte: „Nu oricine poate”. Și Mihai Onilă are o legătură paranormală cu fiica-înger: „O aud mental”
Prințesa Rajwa a dus moda din Iordania la Palatul Elysée din Paris! Întâlnire istorică cu Brigitte și Emmanuel Macron
Oana Roman nu îl mai menajează pe Botezatu! „Se îmbracă de zici că vrea să impresioneze un extraterestru cocalar”
Alimentul care nu trebuie să lipsească din farfuriile românilor. Dr. Virgiliu Stroescu îl recomandă în fiecare zi: „Ne curăță și ne vindecă tot organismul”
Cauza morții bateristului Marius Keseri de la Direcția 5. Prietenii rup tăcerea. „Boala cumplită îl schimbase, nu-l mai recunoșteai. Venea la biserică să se roage”. Ultimele fotografii
I-a donat propriul rinichi, dar n-a fost invitată la nunta Selenei Gomez. Cum explică donatoarea trădarea
Un obiect unic pe teritoriul fostei provincii romane Dacia, descoperit la Turda
Eduard, un copil de 10 ani, crescut de bunici și abandonat de părinți, luptă pentru viață! A vomitat sânge și are nevoie de o operație urgentă la inimă. AJUTĂ ȘI TU!
Un bărbat din Ilfov, trimis în judecată după ce a păcălit mai multe persoane cu reparații la mașini de lux. Ce au descoperit anchetatorii la service-ul auto
Femeile care au înfruntat foamea, frica și moartea: adevărul despre cum a distrus Uniunea Sovietică Moldova anilor ’40