Vacanță compromisă pentru o familie de români, cazată la un hotel de 5 stele din Grecia: „Nu ne așteptam la asta”
0Ceea ce trebuia să fie o vacanță de vis s-a transformat într-un coșmar pentru o familie de români, aflată pentru prima dată în Grecia. Turiștii au ales să se cazeze la un hotel de cinci stele din insula Creta, dar această alegere nu i-a ferit de o situație neplăcută.
Incidentul a fost relatat pe un grup de Facebook destinat vacanțelor, unde familia a povestit că portofelul era ascuns într-un dulap, dar asta nu a împiedicat personalul să fure bani. Suma lipsă includea mai multe bancnote de 50 de euro. Cu toate acestea, hoțul a lăsat în portofel bancnotele de valoare mai mică, monedele și leii românești, conform Click!.
„Suntem pentru prima dată în Creta (și în Grecia, de altfel) și, de asemenea, pentru prima dată ni s-a furat o anumită sumă de bani din portofelul care era în camera de hotel, ascuns în dulap. Am raportat acest incident hotelului, însă ne-au oferit un răspuns scurt, cum că ‘vor investiga ei’ și atât”, au scris românii în postare.
Aceștia au menționat și alte nemulțumiri legate de condițiile de cazare. Potrivit postării, personalul de curățenie obișnuia să intre zilnic în cameră fără a anunța în prealabil, lucru pe care l-au perceput ca fiind intruziv și lipsit de respect pentru intimitatea oaspeților.
„În plus, se face ‘curățenie’ zilnic în camere, fără să fim anunțați în prealabil – măcar ascundeam banii mai bine. Ceea ce ni se pare amuzant este faptul că ne-au luat toate bancnotele de 50 €, dar ne-au lăsat în portofel bancnotele mici și monedele, dar și leii românești. Au fost foarte selectivi. P.S. V-aș ruga să nu ne jigniți pentru faptul că ne-am lăsat portofelul în cameră. Nu credeam că la un hotel de 5 stele trebuie să merg cu portofelul la plajă, la masă sau oriunde altundeva”, au adăugat aceștia.
Reacțiile din online
Mulți internauți și-au exprimat susținerea, iar unii au împărtășit experiențe similare, avertizând asupra riscurilor, chiar și în unitățile de lux. În comentarii, românii au primit și sfaturi utile despre pașii legali pe care îi pot urma: sesizarea poliției locale, solicitarea unui raport oficial din partea hotelului și, dacă este necesar, contactarea Ambasadei României din Atena pentru sprijin consular.
Alți utilizatori i-au îndemnat să nu își facă mari speranțe privind recuperarea banilor, dar i-au încurajat să depună o plângere pentru ca situația să fie documentată oficial și, poate, să prevină incidente similare în cazul altor turiști.