Articol publicitar

Last minute, vedeta SEO pentru agenţiile de turism din 2014

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Perioada mai – august, reprezinta perioada optima pentru utilizarea intensiva a serviciilor SEO in cadrul industriei de turism. Conform ultimelor analize oferite de e-advertising, romanii sunt din ce in ce mai orientati catre cautarea ofertelor last minute.

Daca anul trecut in perioada mai – august s-a remarcat o concurenta acerba asupra cuvintelor cheie precum “agentii de turism”, “vacante ieftine” cu un volum de 18.000 cautari pe Google, anul acesta se previzioneaza ca aceasta cifra va creste cu peste 25%. Cu atat mai mult aceasta cifra este sustinuta de un numar de 9,5 milioane de conexiuni la internetul mobil si o rata a penetrarii de smartphone de 25%, conform raportului oferit de ANCOM pentru anul 2013.

Last minute – campion absolut

Se remarca faptul ca din cele trei cuvinte cheie utilizate de catre majoritatea agentiilor de turism online, “city break”, “last minute” si “early booking”, se pare ca campionul este “last minute”. Contrar asteptarilor, in ceea ce priveste comportamentul de cumparare al romanilor, acesta este orientat mai mult catre deciziile spontane, pentru a achizitiona produsul turistic cu doar cateva zile in avans. La polul opus, s-a evidentiat o tendinta de scadere a numarului de cautari pentru cuvantul cheie “city break”, acesta prezentand interes pentru un interval scurt de timp, conform declaratiilor reprezentatilor e-advertising.co.

Serviciul all inclusiv, tendinta de crestere in ultimii 7 ani

Din punct de vedere al serviciilor incluse in pachet, se remarca faptul ca romanii isi manifesta din ce in ce mai mult dorinta de a achizitiona un pachet turistic “all inclusive”, aspect evidentiat printr-o crestere constanta a volumului de cautari din ultimii 7 ani. Cu toate acestea, in perioada mai – august sunt efectuate aproximativ 52% din volumul de cautari anuale.

Tinand cont de acest context, pentru a detine un avantaj concurential agentiile de turism vor necesita o adaptare constanta la comportamentul de consum. In acest sens, serviciul SEO reprezinta cel mai eficient instrument care poate sustine o companie de marketing online pe termen lung.

Sondajul a fost oferit de E-Advertising.

Mai multe pentru tine:
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Cele mai bune 15 vinuri de pe eMAG în 2025: ce aleg românii de sărbători. Transformă mesele de Crăciun și Revelion în momente magice
Tricouri de Crăciun pentru copii și familie – Cadouri unice, outfituri cozy și reduceri exclusive eMAG: magia sărbătorilor în casa ta
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
Top 20 mașini de spălat și uscătoare 2025 – alege modelul perfect pentru casă și economisește inteligent
Dovada că Alessia Pop, câștigătoarea Vocea României, s-a cunoscut cu Theo Rose înainte de a urca pe scena concursului de la PRO TV. Unde au fost cele două
Horoscop săptămâna 26 decembrie - 1 ianuarie. Succes total la final de an pentru Scorpioni, schimbare majoră pentru Vărsători
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Mesajul de Crăciun al lui Dragoș Dolănescu pentru fratele lui și Maria Ciobanu: „Tata ar fi fericit în Cer dacă...” Cum petrece în Costa Rica: „Nu vor lipsi sărmăluțele”
Charlotte, steaua Crăciunului regal. Superba prințesă de 10 ani a fost în centrul atenției la Sandringham
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate