FOTO Şapte naţionale şi-au lansat echipamentul pe care-l vor purta la Campionatul Mondial din Brazilia
0În vreme ce România se pregăteşte pentru barajul cu Grecia, o parte dintre echipele calificate la Campionatul Mondial au lansat echipamentele pe care le vor purta în Brazilia.
Adidas a dezvăluit echipamentele oficiale pentru 7 federaţii de fotbal care participă la Cupa Mondială FIFA 2014: Argentina, Columbia, Germania, Japonia, Mexic, Rusia şi Spania. Fiecare echipament a fost creat cu tehnologii adidas, care a dezvoltat materiale cu o greutate foarte mică şi cu un design care iese în evidenţă datorită culorilor puternice.
Cele 7 echipamente de fotbal au încorporată tehnologia adizero, care le asigură o greutate redusă, permiţându-le jucătorilor să fie mai rapizi pe teren. Cu peste 40% mai uşoare decât cele din 2012, echipamentele pentru Cupa Mondială FIFA 2014 sunt cele mai uşoare echipamente din istoria adidas. Datorită progreselor tehnologice, adidas a redus greutatea tricourilor, a gulerelor şi a manşetelor de la mâneci, precum şi a însemnelor federaţiilor şi chiar a celor 3 dungi emblematice. Pantalonii sunt, de asemenea, creaţi din materiale uşoare, care permit pielii să respire. Aceste inovaţii le permit celor mai buni jucători de fotbal din lume să îşi atingă potenţialul maxim pe teren, asigurându-le, în acelaşi timp, mobilitatea, confortul şi durabilitatea de care au nevoie.
Designul echipamentelor a fost inspirat de noua generaţie de fani, care este foarte mândră de naţiunea de care aparţine. Aceste rezultate au evidenţiat faptul că fiecare dintre cei intervievaţi sunt foarte interesaţi de istoria ţării sale, iar fiecare echipament pune accent pe patriotism şi pasiunea fiecărei ţări pentru fotbal.
Argentina: Designul noului echipament se inspiră din primul steag creat de Generalul Manuel Belgrano, unul dintre eroii Americii de Sud. Argentina este o ţară mândră de independenţa sa, iar generaţia tânără este hotărâtă să-i ducă moştenirea mai departe.
Columbia: Echipamentul Columbiei reflectă spiritul liniştit al columbienilor, în timp ce elementele grafice sunt inspirate din pălăria tradiţională sombrero vueltiao. Pe spatele tricoului este scris #unidosporunpais (uniţi pentru ţara noastră), care scoate în evidenţă faptul că pasiunea pentru naţiunea lor este forţa care îi aduce împreună, indiferent de vârstă.
Germania: Germanii percep echipa naţională în acelaşi fel ca arhitectura industrială, de care sunt foarte mândri. Die Nationalmannschaft este ambasadorul perfect pentru această noţiune de excelenţă şi inteligenţă germană, iar designul noului echipament evidenţiază calitatea şi munca grea din spatele oricărui lucru grandios.
Japonia: Tema grafică este dedicată puterii echipei japoneze şi are ca inspiraţie o turbină cu 11 linii, reprezentând cei 11 jucători de pe teren. Banda colorată de pe spatele tricoului se bazează pe scrisul japonez, iar benzile colorate din jurul mânecii sugerează spiritul şi legătura puternică din cadrul echipei.
Mexic: Inspirat din arta mexicană, designul echipamentului are simboluri ale luptelor corp la corp şi inspiră atitudinea dă tot ce e mai bun din tine a acestei naţiuni. Noul echipament este îndrăzneţ şi creativ şi va fi purtat de noile staruri ale Mexicului în cea mai mare competiţie mondială.
Rusia: Istoria puternică în explorarea spaţiului şi rezultatele din anii 1960 ale cosmonauţilor ruşi, în special ale celor care sunt expuşi în Muzeul Cosmonauticii din Moscova, sunt punctul de inspiraţie pentru noul design al echipamentului Rusiei.
Spania: Culoarea roşie a tricoului îşi propune să unească fanii Spaniei, iar inserţiile aurii sugerează epoca de aur în care este acum fotbalul spaniol. Echipa reprezintă, în acest moment, o sursă de inspiraţie pentru generaţia tânără de spanioli.
Toate cele şapte echipamente naţionale au fost create şi testate pe o perioadă de 18 luni. Jucători profesionişti din Europa şi America Latină au purtat echipamentele în condiţii simulate de meci, iar rezultatele au dovedit durabilitatea, consistenţa şi performanţa noilor designuri, precum şi greutatea redusă.
Această lansare marchează noua etapă a campaniei adidas “All in or Nothing”- totul sau nimic, pentru Cupa Mondială FIFA 2014, după lansarea colecţiei Samba, formată din patru ghete de fotbal inspirate de exuberanţa şi energia Braziliei. Cupa Mondială FIFA este cel mai mare eveniment din lumea fotbalului şi, totodată, reprezintă platforma ideală pentru a prezenta echipamentele adidas, care beneficiază de tehnologii şi materiale de ultimă oră.