„MasterChef“, locul fruntaş în topul audienţelor: debutul „Hell's Kitchen“, depăşit de show-ul culinar de la Pro TV

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Al doilea episod al noului sezon „MasterChef“, difuzat de Pro TV, a ieşit învingător din prima confruntare cu „Hell's Kitchen – Iadul bucătarilor“, de la Antena 1, reuşind să surclaseze debutul show-ului pe toate segmentele de audienţă.

Vechiul juriu de la Pro TV – Sorin Bontea, Florin Dumitrescu şi Cătălin Scărlătescu – a fost învins de noua echipă, chefii Patrizia Paglieri, Florin Scripcă şi Adrian Hădean, care a reuşit să se menţină în topul preferinţelor telespectaroilor. 

Astfel, a doua ediţie „MasterChef“ a poziţionat postul Pro TV în topul audienţelor, show-ul culinar fiind urmărit de peste două milioane de români la nivel naţional, în minutul de aur (20:50). Şi dacă la nivelul întregii ţări, Pro TV s-a impus cu 240.000 de telespectatori în plus faţă de Antena 1, pe segmentele urban şi comercial diferenţele au fost mai mici.

Aşadar, la nivelul întregii populaţii a ţării, Pro TV a condus cu 7,1 puncte de rating şi 13,9% cotă de piaţă, ceea ce însemană că „MasterChef“ a fost urmărit în fiecare minut de peste 1,31 milioane de români, în vreme ce Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 5,8 puncte de rating şi 11,3 procente din cota de piaţă, primul episod din „Hell's Kitchen – Iadul bucătarilor“ ţinând în faţa micilor ecrane, în fiecare minut, puţin peste 1.07 milioande de telespectatori. 

Pro TV a condus şi pe segmentul publicului din mediul urban, cu 7,5 puncte de rating şi 14,5% cotă de piaţă, date ce s-ar traduce în 762.000 de telespectatori pe minut, pe locul al doilea clasându-se Antena 1 cu, 7,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13,8%, ceea ce înseamnă că 731.520 de orăşeni au urmărit „Iadul bucătarilor“.

Juriul „Hell"s Kitchen“: Sorin Bontea, Florin Dumitrescu şi Cătălin Scărlătescu FOTO Antena 1/ Gabriela Arsenie

Postul din Pache Protopopescu şi-a păstrat poziţia de lider şi pe segementul comercial, în intervalul difuzării emisiunii, de la 20:31 la 22:30, obţinând o audienţă medie de 9,8 puncte de rating şi 22,3% cotă de piaţă, urmat de Antena 1 cu 9 puncte de rating şi 20,4% cotă de piaţă. 

Pe publicul comercial cu vârsta cuprinsă între 18 si 49 de ani, în minutul 22:09 emisiunea a atins un vârf maxim de audienţă de 15,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 35,1%, aproape de patru ori mai mult decât înregistra Antena 1 în acelaşi minut (4.6 puncte de rating şi 10.1% cotă de piaţă).

Amintim că este a doua mare confruntare dintre cele două posturi de televiziune rivale, după ce vineri debutul „X Factor“, difuzat de Antena 1, a fost depăşit de competiţia „Vocea României“, de la Pro TV.

Mai multe pentru tine:
Cadouri de Crăciun 2025 pentru ea – White Luxury Gifts: eleganță, stil, statement și surprize premium sub 100 €
Ce nu știai despre Raluca Moroșanu, judecătoarea care a înfruntat-o pe șefa Curții de Apel București, Liana Nicoleta Arsenie
Adio, nuntă regală! Prințul s-a despărțit de iubita pe care tocmai i-o prezentase Prințului Albert de Monaco
Top 10 brazi artificiali de Crăciun 2025 cu cele mai bune recenzii și extrareducere de până la 40% pe eMAG. Alege bradul perfect și profită de discounturi
Cine sunt, de fapt, Dragoș și Gheorghe Vîlcu, despre care se spune că finanțează din umbră Recorder și Hotnews
Cadouri de Crăciun pentru bărbați care aduc zâmbete: cele mai haioase pijamale și pulovere, sub 100 de lei, care fac sărbătorile memorabile
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat
ElectroWeekend eMAG: Top 15 produse cele mai populare și testate de clienți, cu cele mai mari reduceri. Pune-ți electro oferta sub brad!
Trei zodii își schimbă radical viața începând cu 1 ianuarie 2026. Vor avea parte de iubire și noroc din abundență
Povestea fabuloasă a fabricii de pantofi construită de un om care abia știa să scrie. Le-a încălțat pe Sophia Loren și Elena Ceaușescu, iar mai târziu pe vedetele autohtone