„Ferma“, cele mai mari audienţe din sezon: câţi români au urmărit duelul din care Miss România a ieşit învingătoare

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ediţia de joi seară a emisiunii „Ferma“ a înregistrat cele mai bune audienţe din acest sezon şi clasat Pro TV pe primul loc, la nivel comercial depăşind concurenţa cu cifre de trei ori mai mari.

Reality show-ul „Ferma“, al cărei prezentatoare este Mihaela Rădulescu, a înregistrat cele mai bne audienţe din acest sezon cu ediţia de aseară, în care Miss România 2016, Ioana Filimon, a învins-o în duel pe bloggeriţa Carmen Negoiţă, potrivit Paginademedia.ro.

La nivel naţional, 1,6 milioane de români au urmărit emisiunea, ponderea publicului urban fiind cea mai mare - peste 900.000 de telespectatori de la oraşe. 

Mai mult, la nivel urban, Pro TV s-a distanţat remarcabil de concurenţă, având cifre cât Kanal D, Antena 3 şi Antena 1 la un loc, acestea fiind urmărite de 348.000 de persoane, 315.000, respectiv 296.000 de telespectatori. De remarcat mai este şi faptul că Antena 1 s-a clasat pe locul 3, fiind depăşită de Antena 3.

La nivel comercial, show-ul „Ferma“ a fost urmărit de 440.000 de tineri, în timp ce Antena 1 avea 140.000 de telespectatori.  

În ediţia de aseară, Carmen Negoiţă a fost eliminată din show-ul „Ferma“ în urma unui duel cu Ioana Filimon, în faţa căreia, surprinzător pentru unii, nu a reuşit să marcheze niciun punct. 

Carmen Negoiţă este al patrulea concurent care părăseşte Ferma, după instructoarea de zumba Ame, dansatorul şi coregraful Emil Rengle şi cântăreţul Jorge