Audienţa de la „Românii au talent“, în scădere. Aproape 3,8 milioane de telespectatori au urmărit a doua semifinală live

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Telespectatorii nu au mai fost atât de convinşi de talentul românilor, ca în ediţiile precedente

În medie, 3.884.000 de telespectatori la nivel naţional au urmărit a doua semifinală a talent-show-ului de la Pro TV. Acest număr indică o scădere cu 1,15 milioane de oameni, faţă de săptămâna trecută, când prima semifinală de la „Românii au talent“ a fost vizionată de 5.034.000 de telespectatori pe minut.

La nivel naţional, 3.884.000 de telespectatori au vizionat emisiunea transmisă în direct de la ora 20.30 pe Pro TV, potrivit paginademedia.ro.

A doua semifinală, în care s-au remarcat cântăreţii din corul Fiat Lux, adolescenta Diana Căldăraru şi dansatorii din trupa WhoGonStopUs a atins doar 20,4 puncte de rating, spre deosebire de ediţia precedentă, ce a înregistrat 26,5 puncte de rating la nivel naţional.

Ediţia din 12 aprilie a fost mai puţin urmărită decât prima semifinală, din care au ieşit câştigători mentalistul Vlad Grigorescu, asistenta Gabriela Artene şi acordeonistul Ghenadie Rotari, acest lucru fiind dovedit şi de audienţele din mediul urban (20,2 puncte de rating, spre deosebire de 24,4).

Totuşi, „Românii au talent“ a fost lider de audienţă şi, după cum s-a întâmplat şi săptămâna trecută, pe locul secund în topul preferinţelor telespectatorilor s-a clasat emisiunea populară „O dată-n viaţă“ de la TVR 1, ajunsă la sezonul al 11-lea. La nivel naţional, show-ul prezentat de Iuliana Tudor a atins doar 3,8 puncte de rating, ceea ce indică o diferenţă majoră faţă de liderul de piaţă (16,6 puncte).

Pe locul al treilea s-a clasat Kanal D, cu un rating de 3,5 puncte, la nivel naţional. În intervalul orar în care Pro TV a difuzat doar „Românii au talent“, postul de televiziune turcesc a prezentat partea a treia din filmul „Pistruiatul“, show-ul „Vacanta Mare“, în reluare, şi reality-show-ul „Pe banii părinţilor“, cu Ernest.

De când a început al treilea sezon de la „Românii au talent“, emisiunea a fost lider de audienţă. Prima ediţie, difuzată pe 15 februiarie (înregistrare de la audiţiile desfăşurate în toată ţara) a înregistrat la nivel naţional o audienţă medie de  27,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 47,8 procente, fiind urmărită, în medie, de aproape cinci milioane şi jumătate de români. 
 

Mai multe pentru tine:
Care este cel mai mare „viciu” al Dacianei Sârbu?! De abia acum a recunoscut! „De patru-cinci ori pe zi!”
Black Friday 2025 „Bla-Bla Black Shopping Weeks” la XXXLutz: transformă-ți casa de sărbători cu piese spectaculoase și reduceri de până la 50%
Prima Doamnă din Oman primește o distincție fără precedent! I-a fost înmânată chiar de soțul ei, sultanul Haitham bin Tarik Al Said
Black Friday 2025 pe Flip.ro: cele mai mari reduceri la iPhone – economii de până la 1.000 de lei și telefoane premium sub 1.000 €
A Diamond Is Forever: colecția Primul diamant TEILOR — bijuterii luxury de la 500 lei pentru cadouri care spun povești
Mariana Moculescu, mesaj dur pentru Alexandra Velniciuc „Nu înțeleg cine stă în spatele acestor decizii” De ce nu a fost lăsată în primă instanță să intre la priveghi și cum a apărut apoi alături de Nidia UPDATE
Cele mai căutate cadouri pentru copii și adolescenți în 2025: Roblox, Minecraft, jocuri STEAM, Kendama și LOL
Din ce cauză tot mai mulți tineri se îmbolnăvesc de cancer de colon. Mâncarea care îi îmbolnăvește
Chillmas Deals 2025 pe eMAG: cele mai bune oferte pentru decorațiuni de Crăciun cu reduceri uriașe de până la 78%
Cristina Teleanu, în lacrimi. Fosta avocată, devenită ciobăniță, acuzații grave pentru soțul ei: „Un om fără școală să mă umilească..."
Lancôme Bestseller în România: Parfumuri iconice, mascara virală și skincare premium pentru cadouri de lux