Audienţa de la „Românii au talent“, în scădere. Aproape 3,8 milioane de telespectatori au urmărit a doua semifinală live

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Telespectatorii nu au mai fost atât de convinşi de talentul românilor, ca în ediţiile precedente

În medie, 3.884.000 de telespectatori la nivel naţional au urmărit a doua semifinală a talent-show-ului de la Pro TV. Acest număr indică o scădere cu 1,15 milioane de oameni, faţă de săptămâna trecută, când prima semifinală de la „Românii au talent“ a fost vizionată de 5.034.000 de telespectatori pe minut.

La nivel naţional, 3.884.000 de telespectatori au vizionat emisiunea transmisă în direct de la ora 20.30 pe Pro TV, potrivit paginademedia.ro.

A doua semifinală, în care s-au remarcat cântăreţii din corul Fiat Lux, adolescenta Diana Căldăraru şi dansatorii din trupa WhoGonStopUs a atins doar 20,4 puncte de rating, spre deosebire de ediţia precedentă, ce a înregistrat 26,5 puncte de rating la nivel naţional.

Ediţia din 12 aprilie a fost mai puţin urmărită decât prima semifinală, din care au ieşit câştigători mentalistul Vlad Grigorescu, asistenta Gabriela Artene şi acordeonistul Ghenadie Rotari, acest lucru fiind dovedit şi de audienţele din mediul urban (20,2 puncte de rating, spre deosebire de 24,4).

Totuşi, „Românii au talent“ a fost lider de audienţă şi, după cum s-a întâmplat şi săptămâna trecută, pe locul secund în topul preferinţelor telespectatorilor s-a clasat emisiunea populară „O dată-n viaţă“ de la TVR 1, ajunsă la sezonul al 11-lea. La nivel naţional, show-ul prezentat de Iuliana Tudor a atins doar 3,8 puncte de rating, ceea ce indică o diferenţă majoră faţă de liderul de piaţă (16,6 puncte).

Pe locul al treilea s-a clasat Kanal D, cu un rating de 3,5 puncte, la nivel naţional. În intervalul orar în care Pro TV a difuzat doar „Românii au talent“, postul de televiziune turcesc a prezentat partea a treia din filmul „Pistruiatul“, show-ul „Vacanta Mare“, în reluare, şi reality-show-ul „Pe banii părinţilor“, cu Ernest.

De când a început al treilea sezon de la „Românii au talent“, emisiunea a fost lider de audienţă. Prima ediţie, difuzată pe 15 februiarie (înregistrare de la audiţiile desfăşurate în toată ţara) a înregistrat la nivel naţional o audienţă medie de  27,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 47,8 procente, fiind urmărită, în medie, de aproape cinci milioane şi jumătate de români. 
 

Mai multe pentru tine:
Furia Ancăi Alexandrescu după ce a pierdut alegerile la Capitală. Cum vrea să se răzbune
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor
De câți bani ai nevoie ca să trăiești decent în Spania. O româncă a spus cât a cheltuit în noiembrie: „O viață fără lipsuri”
Nu rata cele mai dulci cadouri pentru copii de Moș Nicolae și Crăciun 2025 – Pachete festive, reduceri eMAG și surprize sub 50 de lei
Cadouri de Crăciun 2025 pentru ea – White Luxury Gifts: eleganță, stil, statement și surprize premium sub 100 €
Top 10 brazi artificiali de Crăciun 2025 cu cele mai bune recenzii și extrareducere de până la 40% pe eMAG. Alege bradul perfect și profită de discounturi
Sărbători fără fiul și fiica ei, stabiliți în Franța și în Dubai. Cum își alină Marina Almășan dorul: „Beau cafeaua dintr-o cană cu chipul lor”. Ce meserii au Victoraș și Marinuș?
Clarvăzătorul supranumit ”Nostradamus al zilelor noastre” face o profeție sumbră legată de Prințul William și Prințul Harry
ElectroWeekend eMAG: Top 15 produse cele mai populare și testate de clienți, cu cele mai mari reduceri. Pune-ți electro oferta sub brad!
Cine sunt, de fapt, Dragoș și Gheorghe Vîlcu, despre care se spune că finanțează din umbră Recorder și Hotnews