Wizz Air îşi provoacă angajaţii şi pasagerii să-şi lase mustaţă. Care este motivul

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania aeriană Wizz Air îşi îndeamnă angajaţii şi pasagerii să nu mai folosească aparatele de bărbierit luna aceasta şi să-şi lase mustaţa să crească.

Wizz Air, compania aeriană cu cea mai rapidă creştere din Europa, s-a alăturat din nou iniţiativei Movember şi îşi provoacă angajaţii şi pasagerii să-şi crească mustaţă pe parcursul lunii noiembrie. Cauza acestei mişcări este să promoveze un stil de viaţă sănătos şi să sporească atenţia asupra importanţei sănătăţii fizice şi mintale a bărbaţilor.

Movember este cea mai importantă organizaţie globală care se angajează să schimbe percepţia asupra sănătăţii bărbaţilor. Cuvântul Movember provine de la cuvântul „mustaţă” (engl. moustache), „mo”, şi „noiembrie” şi este un eveniment anual, ce presupune să-ţi creşti mustaţa pe parcursul lunii noiembrie. Scopul acestei iniţiative este de a atrage atenţia asupra problemelor de sănătate ale bărbaţilor.

Lansat pentru prima dată în 2019, Wizz Air a dat startul unui alt eveniment intern de o lună, pentru toţi colegii, inclusiv angajaţii de la birou, personalul de bord şi echipajul de zbor, pentru a lua parte la provocarea de a-şi lăsa mustaţă.

Wizz Air invită toţi pasagerii să devină parte din provocarea WIZZ Mo, făcând selfie-uri cu echipajul de cabină sau de zbor cu mustaţă şi postându-le pe platformele sociale, folosind hashtag-urile #Movember2021 şi #WIZZMovember. Asiguraţi-vă că ţineţi pasul cu cele mai reuşite mustăţi WIZZ de pe toate platformele sociale, căutând cele două hashtag-uri şi arătându-le puţină afecţiune tuturor celor care ni se alătură în această iniţiativă specială.

Johan Eidhagen, Chief People Officer la Wizz Air, a spus: „Când am lansat prima dată evenimentul intern Movember, în 2019, ne-am gândit să împărtăşim importanţa menţinerii unui stil de viaţă sănătos şi creşterii gradului de conştientizare faţă de problemele de sănătate fizică şi mintală ale bărbaţilor. În luna noiembrie, dorim să readucem acele mustăţi grozave şi spiritul acestei iniţiative captivante, care ne aduce mai aproape – nu numai în rândul angajaţilor noştri, ci şi al pasagerilor.

Astfel, ne îndemnăm colegii şi pasagerii să pună jos aparatele de bărbierit în noiembrie, să găsească cea mai bună mustaţă WIZZ în zbor şi să se alăture iniţiativei noastre, distribuindu-le online cu hashtag-urile #Movember2021 şi #WIZZMovember. Atenţie, mustăţi la bord!”

Mai multe pentru tine:
Cadouri de Crăciun pentru bărbați care aduc zâmbete: cele mai haioase pijamale și pulovere, sub 100 de lei, care fac sărbătorile memorabile
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat
Cine sunt, de fapt, Dragoș și Gheorghe Vîlcu, despre care se spune că finanțează din umbră Recorder și Hotnews
Top 10 brazi artificiali de Crăciun 2025 cu cele mai bune recenzii și extrareducere de până la 40% pe eMAG. Alege bradul perfect și profită de discounturi
Adio, nuntă regală! Prințul s-a despărțit de iubita pe care tocmai i-o prezentase Prințului Albert de Monaco
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor
ElectroWeekend eMAG: Top 15 produse cele mai populare și testate de clienți, cu cele mai mari reduceri. Pune-ți electro oferta sub brad!
Cadouri de Crăciun 2025 pentru ea – White Luxury Gifts: eleganță, stil, statement și surprize premium sub 100 €
Trei zodii își schimbă radical viața începând cu 1 ianuarie 2026. Vor avea parte de iubire și noroc din abundență
Ce nu știai despre Raluca Moroșanu, judecătoarea care a înfruntat-o pe șefa Curții de Apel București, Liana Nicoleta Arsenie
Povestea fabuloasă a fabricii de pantofi construită de un om care abia știa să scrie. Le-a încălțat pe Sophia Loren și Elena Ceaușescu, iar mai târziu pe vedetele autohtone