Wizz Air îşi provoacă angajaţii şi pasagerii să-şi lase mustaţă. Care este motivul

0
Publicat:
Ultima actualizare:
wizz air decolare cluj

Compania aeriană Wizz Air îşi îndeamnă angajaţii şi pasagerii să nu mai folosească aparatele de bărbierit luna aceasta şi să-şi lase mustaţa să crească.

Wizz Air, compania aeriană cu cea mai rapidă creştere din Europa, s-a alăturat din nou iniţiativei Movember şi îşi provoacă angajaţii şi pasagerii să-şi crească mustaţă pe parcursul lunii noiembrie. Cauza acestei mişcări este să promoveze un stil de viaţă sănătos şi să sporească atenţia asupra importanţei sănătăţii fizice şi mintale a bărbaţilor.

Movember este cea mai importantă organizaţie globală care se angajează să schimbe percepţia asupra sănătăţii bărbaţilor. Cuvântul Movember provine de la cuvântul „mustaţă” (engl. moustache), „mo”, şi „noiembrie” şi este un eveniment anual, ce presupune să-ţi creşti mustaţa pe parcursul lunii noiembrie. Scopul acestei iniţiative este de a atrage atenţia asupra problemelor de sănătate ale bărbaţilor.

Lansat pentru prima dată în 2019, Wizz Air a dat startul unui alt eveniment intern de o lună, pentru toţi colegii, inclusiv angajaţii de la birou, personalul de bord şi echipajul de zbor, pentru a lua parte la provocarea de a-şi lăsa mustaţă.

Wizz Air invită toţi pasagerii să devină parte din provocarea WIZZ Mo, făcând selfie-uri cu echipajul de cabină sau de zbor cu mustaţă şi postându-le pe platformele sociale, folosind hashtag-urile #Movember2021 şi #WIZZMovember. Asiguraţi-vă că ţineţi pasul cu cele mai reuşite mustăţi WIZZ de pe toate platformele sociale, căutând cele două hashtag-uri şi arătându-le puţină afecţiune tuturor celor care ni se alătură în această iniţiativă specială.

Johan Eidhagen, Chief People Officer la Wizz Air, a spus: „Când am lansat prima dată evenimentul intern Movember, în 2019, ne-am gândit să împărtăşim importanţa menţinerii unui stil de viaţă sănătos şi creşterii gradului de conştientizare faţă de problemele de sănătate fizică şi mintală ale bărbaţilor. În luna noiembrie, dorim să readucem acele mustăţi grozave şi spiritul acestei iniţiative captivante, care ne aduce mai aproape – nu numai în rândul angajaţilor noştri, ci şi al pasagerilor.

Astfel, ne îndemnăm colegii şi pasagerii să pună jos aparatele de bărbierit în noiembrie, să găsească cea mai bună mustaţă WIZZ în zbor şi să se alăture iniţiativei noastre, distribuindu-le online cu hashtag-urile #Movember2021 şi #WIZZMovember. Atenţie, mustăţi la bord!”

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite