Articol publicitar

Un pas înainte spre cumpărături durabile: IKEA România lansează Green Friday, o afacere pentru bine, realizată în siguranţă

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

IKEA a anunţat astăzi lansarea campaniei Green Friday în România, ca parte a noii iniţiative globale a companiei de a promova şi dezvolta servicii circulare şi consum durabil.

În timpul campaniei, în perioada 24 noiembrie - 3 decembrie, magazinele IKEA din România se angajează să cumpere mii de piese de mobilier IKEA folosite, plătind de două ori preţul de răscumpărare. Oferta prin care clienţii vor primi de două ori valoarea estimată este disponibilă doar pentru membrii IKEA Family. Toate obiectele returnate în această perioadă vor fi donate proiectelor comunitare, pentru a-i ajuta pe cei afectaţi de pandemia COVID-19. 

Clienţii pot alege să îşi aducă mobilierul uzat în magazinele Pallady sau Băneasa oricând între 24 noiembrie şi sfârşitul anului, în timp ce estimarea online obligatorie de pe website-ul IKEA trebuie finalizată în termen de 10 zile de la startul campaniei Green Friday. În schimbul mobilierului, clienţii vor primi carduri de rambursare pe care le pot cheltui în magazinele IKEA, iar valoarea acestora va depinde de starea pieselor pe care le revând.

După campanie, serviciul IKEA va continua să existe şi toate articolele vor fi vândute în zona „Aşa cum sunt” a magazinelor IKEA.

Acum suntem mai responsabili ca oricând de bunăstarea societăţii noastre şi a planetei. Depinde de noi să revitalizăm ceea ce ne înconjoară şi vom reuşi prin colaborarea cu clienţii, alte companii, comunităţile locale şi autorităţile – pentru a contribui la schimbarea acţiunilor şi comportamentelor noastre. Contăm unii pe alţii. Haideţi să facem cu toţii o afacere diferită de Black Friday. O afacere pentru bine. În siguranţă”, spune Aldo Lele, Manager Sustenabilitate IKEA, regiunea Europa de Sud-Est.

O afacere pentru bine, realizată în siguranţă

Pentru a se alătura iniţiativei, clienţii trebuie să urmeze câţiva paşi simpli, în timp ce IKEA se va asigura că toate măsurile de prevenţie sunt respectate. În primă fază, clienţii trebuie să facă o estimare online a piesei de mobilier, în termen de 10 zile de la debutul campaniei Green Friday. Estimarea se va realiza cu ajutorul instrumentului web IKEA, care utilizează o matrice de preţ specifică, pe baza stării articolului.

Aceştia vor primi un cod QR, o valoare estimată şi un număr de aplicaţie pentru articol. Toate articolele trebuie aduse la magazin asamblate complet, la departamentul de schimb şi retur, oricând între 24 noiembrie şi sfârşitul anului.

Un angajat IKEA va verifica starea în care se află piesa de mobilier, iar clientului i se va oferi o estimare finală a preţului pentru articol. În cazul în care acceptă, IKEA va rambursa suma estimată prin oferirea unui card de cumpărături IKEA, în timp ce mobilierul va fi donat sau revândut. Toate produsele returnate vor fi dezinfectate în cadrul unui proces care se desfăşoară conform măsurilor de siguranţă pentru COVID-19, în funcţie de tipul de material al produsului şi de starea acestuia.

Clienţii IKEA cu articole „ca noi”, fără zgârieturi, vor primi vouchere echivalente cu 50% din preţul iniţial al articolelor, în timp ce mobilierul în stare „foarte bună”, cu zgârieturi minore, va fi răscumpărat de IKEA cu 40% din valoarea iniţială. În cele din urmă, mobilierul „folosit corespunzător”, cu mai multe zgârieturi, va fi răscumpărat la 30% din valoarea iniţială. 

Un angajament pe termen lung pentru economia circulară

Transformarea operaţiunilor de retail este o parte esenţială a călătoriei circulare a Grupului Ingka, iar această campanie reprezintă un pas important din drumul IKEA către crearea unui business circular până în 2030, care să nu aibă un impact negativ asupra schimbărilor climatice – prin produse fabricate din materiale regenerabile sau reciclate. În prezent, 45% din totalul emisiilor globale de carbon provin din modul în care lumea produce şi foloseşte produsele de zi cu zi, astfel încât campania reprezintă o oportunitate de a aborda problema consumului nesustenabil şi impactul acestuia asupra schimbărilor climatice, în cea mai importantă perioadă de cumpărături din an.

Mai multe pentru tine:
Cine a fost Dorin Pavel, inginerul care a plănuit marile hidrocentrale din România
Acuzată că poartă genți de lux, dar că nu-și ajută tatăl aflat la azil! Ion Cassian o apără pe Irina Columbeanu: „Nu-i duceți grija lui Irinel, are șifonierul plin cu...!”
Tânăra de 16 ani care a întors toate scaunele la „Vocea României” încă de la primele note. Smiley: „Eu nu am mai auzit niciodată așa ceva”
Alexandru Rogobete le cere medicilor de la Terapie Intensivă să nu mai poarte bijuterii: „Renunțați la verighetă sau plecați din ATI!”
Cine este Bogdan Boitor, noul iubit al Ilincăi Vandici. În ce oraș din România a dus-o pe vedetă în vacanță
Prințul renegat, un libidinos notoriu! Apela la angajații de la Palat să facă rost de femei și-și dorea ”blonde și balerine”
Ce tranzacții suspecte a descoperit Libra Bank în conturile AUR. Ce plăți s-au făcut către patronul Realitatea PLUS, unde Simion și Georgescu sunt lăudați excesiv
Exclusiv! Acasă la Chef Alexandru Sautner. Juratul "Chefi la cuțite" ni le prezintă pe fetele care-l împlinesc ca soț și tată
Lupu Rednic ține cură de slăbire, la 56 de ani: „Grăsimea-i bună numai în tigaie!”. Secretul sănătății: un păhărel de horincă și untură de porc de Mangalița. Cât costă dieta?
Relația scandaloasă de 72 de ore pe care fratele Regelui Charles a avut-o cu un model Playboy
Mesajele Vasilicăi Enache, avocata decedată în explozia din Rahova, analizate de criminalist: „În acel bloc era o bombă cu ceas”