Ryanair a mai câștigat o bătălie cu site-urile agregator care vând bilete de avion în numele său

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Tribunalului Comercial din Madrid respins luni cererea Kiwi care urmărea să elimine procedurile de check-in de securitate îmbunătățită ale Ryanair pentru pasagerii ale căror rezervări sunt efectuate de agenții de turism online (OTA).

Ryanair a mai câștigat o bătălie cu site-urile agregator care vând bilete de avion în numele său

UPDATE, ora 19,00: Kiwi.com depune eforturi în interesul clienților

În urma publicării acestui articol, Kiwi.com a anunțat că a solicitat instanței să suspende urgent procesul de „verificare" al Ryanair în perioada următoare, până la momentul în care cazul va fi judecat.

Decizia instanței cu privire la această solicitare preliminară nu a presupus validitatea procesului de „verificare", ci doar solicitarea de a suspenda urgent acest proces în perioada interimară.

Ryanair a salutat astăzi faptul că poate continua să supună pasagerii unei verificări inutile în această perioadă interimară până când instanța va lua o decizie finală.

În urma deciziei Curții Comerciale din Madrid de săptămâna aceasta, compania Kiwi.com rămâne angajată în lupta împotriva noului proces de „verificare" implementat de Ryanair (aplicat doar clienților indirecți), așa cum este și cazul unei liste tot mai mari de organizații de consumatori și autorități din întreaga Europă, care include Autoritatea Italiană de Antitrust. Acest nou proces de „verificare", care presupune colectarea excesivă și invazivă a informațiilor personale, urmată de taxarea consumatorilor cu taxe la aeroport, uneori mai mari decât costul zborului în sine, reprezintă o încălcare gravă a legii.

Deși este dezamăgitor că nu va exista o suspendare imediată a acestei așa-numite „verificări", avem încredere că decizia finală va elimina noul proces de verificare al Ryanair și va restabili libertatea de alegere a clienților noștri, pe care această acțiune unilaterală încearcă să o submineze. La Kiwi.com, vom continua să lucrăm în cel mai bun interes al clienților noștri.

Cu privire la biletele de îmbarcare: Nu există „bilet de îmbarcare fals" - Kiwi.com respectă toate cerințele pentru a asigura călătorii sigure pentru clienții companiei și o face de ani de zile. În plus față de faptul că furnizăm clienților biletul de îmbarcare Ryanair, îl plasăm și pe un fundal cu marca Kiwi.com - toate informațiile sunt aceleași, doar culorile sunt diferite. Amenințarea de a nu îmbarca clienții este o practică malițioasă a Ryanair de a încerca să restrângă opțiunile clienților.

Vom depune eforturi pentru a susține clienții noștri în fața acestui comportament din partea Ryanair, care pedepsește călătorii doar pentru că nu acceptă concurența.

Cu privire la e-mailurile false: Furnizăm itinerarii care pentru unii clienți pot include până la 4 sau 5 companii aeriene diferite - gestionăm rezervările de la început până la sfârșit și păstrăm în siguranță informațiile clienților noștri. E-mailurile nu sunt false; acestea sunt foarte reale, dar folosite în scopuri tranzacționare în numele clienților, în timp ce adresele lor personale nu sunt împărtășite. Oferim un serviciu de check-in gestionat pentru client folosind informațiile de contact - identificarea furnizată este forma lor de identificare aprobată de guvern (cum sunt pașapoartele sau cărțile de identitate), iar proba de identitate nu depinde de o adresă de e-mail.

...........................................................................................

Știrea inițială

Ryanair a salutat astăzi (3 octombrie) decizia de ieri a Tribunalului Comercial din Madrid, care a respins cererea agregatorului Kiwi care urmărea să elimine procedurile de check-in de securitate îmbunătățită ale Ryanair pentru pasagerii ale căror rezervări sunt efectuate de agenții de turism online (OTA).

Salutăm această hotărâre a Curții care asigură că pasagerii care au făcut rezervarea prin intermediul OTA pot continua să utilizeze procedurile noastre de check-in cu securitate sporită pentru a se înregistra personal cu Ryanair și sunt informați cu privire la protocoalele importante de siguranță, securitate și sănătate publică și pentru a corecta datele de contact ale pasagerilor. Ryanair nu are o relație comercială cu Kiwi și ne opunem ferm ca Kiwi să ne vândă zborurile. Încurajăm clienții noștri să caute sigiliul verificat Ryanair , o bifă de marcă care garantează că rezervați prin intermediul unui canal oficial Ryanair și să rezerve direct cu noi prin intermediul site-ului nostru web (www.ryanair.com) sau al aplicației mobile pentru a obține cele mai bune Servicii Ryanair și cele mai mici tarife.”, a declarat Dara Brady, director de marketing al Ryanair.

Ryanair refuza îmbarcarea pasagerilor cu permis emis de Kiwi

În vara anului 2021, Ryanair anunța că oricărui pasager care are un permis de îmbarcare emis de Kiwi.com îi va fi refuzată îmbarcarea, pentru că nu s-au conformat protocoalelor de siguranță și securitate ale Ryanair la check-in.

Clienții care doresc să recupereze permisele de îmbarcare pot face acest lucru accesând rezervarea prin Ryanair.com sau prin aplicația Ryanair”, anunța atunci compania.

În conformitate cu Regulamentul UE 2015/1998, este obligatoriu ca pasagerii să finalizeze direct procesul de check-in Ryanair pentru a se asigura că pasagerii sunt informați cu privire la toate protocoalele de siguranță și de reglementare necesare atunci când călătoresc.

Kiwi.com ocolește aceste reglementări esențiale ale aviației prin emiterea propriilor cărți de îmbarcare care nu sunt valabile pe zborurile Ryanair.

Ryanair îndeamnă clienții să rezerve doar direct pe site-ul sau aplicația Ryanair și să evite rezervarea prin intermediul unor agenți terți, cum ar fi Kiwi.com, care nu au autorizația de a vinde zboruri Ryanair sau de a emite abonamente.

La începutul anului 2021, Ryanair a introdus „Sigiliul verificat” pentru a proteja în continuare clienții împotriva acestor agenții de turism online care ar putea supraîncărca clienții, furnizarea de detalii incorecte despre clienți și împiedicarea Ryanair să trateze direct cu pasagerii prin furnizarea de adrese de e-mail false.

Kiwi, acuzat de fals

Ryanair a obținut o hotărâre judecătorească în Cehia prin care se solicita Kiwi să nu mai înlocuiască adresele de e-mail ale clienților cu adrese de e-mail false și să împiedice Ryanair să comunice direct cu pasagerii săi, totuși Kiwi nu se conformează încă acelei ordini.

Sigiliul verificat este o garanție pentru clienți că fac rezervări direct pe site-ul web Ryanair, care este vizibilă numai pe Ryanair.com și în aplicația Ryanair.

Ryanair,a emis astăzi (18 august) un avertisment către clienți cu privire la permisele de îmbarcare false (conform afirmațiilor companiei)emise de Kiwi.com pentru zborurile Ryanair.

Am preluat integral comunicarea, mai puțin acest paragraf, cred că este important să cunoașteți acest aspect dacă aveți bilete cumpărate cu ajutorul siteului Kiwi.com.

În conformitate cu Regulamentul UE 2015/1998, este obligatoriu ca pasagerii să finalizeze direct procesul de check-in Ryanair pentru a se asigura că pasagerii sunt informați cu privire la toate protocoalele de siguranță și de reglementare necesare atunci când călătoresc.

Kiwi.com ocolește aceste reglementări esențiale ale aviației prin emiterea propriilor cărți de îmbarcare care nu sunt valabile pe zborurile Ryanair.

Ryanair îndeamnă clienții să rezerve doar direct pe site-ul sau aplicația Ryanair și să evite rezervarea prin intermediul unor agenți terți, cum ar fi Kiwi.com, care nu au autorizația de a vinde zboruri Ryanair sau de a emite abonamente.

La începutul acestui an, Ryanair a introdus „Sigiliul verificat” pentru a proteja în continuare clienții împotriva acestor agenții de turism online care ar putea supraîncărca clienții, furnizarea de detalii incorecte despre clienți și împiedicarea Ryanair să trateze direct cu pasagerii prin furnizarea de adrese de e-mail false.

Ryanair a obținut o hotărâre judecătorească în Cehia prin care se solicita Kiwi să nu mai înlocuiască adresele de e-mail ale clienților cu adrese de e-mail false și să împiedice Ryanair să comunice direct cu pasagerii săi, totuși Kiwi nu se conformează încă acelei ordini.

Sigiliul verificat este o garanție pentru clienți că fac rezervări direct pe site-ul web Ryanair, care este vizibilă numai pe Ryanair.com și în aplicația Ryanair.

Directorul de marketing al Ryanair, Dara Brady, a declarat:„Am aflat de aceste permise de îmbarcare false atunci când un număr mic de pasageri care și-au rezervat zborurile prin Kiwi.com au ajuns la poarta de îmbarcare fără biletele oficiale de îmbarcare Ryanair – boarding pass – săptămâna trecută.

În conformitate cu reglementările UE, o companie aeriană informează direct pasagerii cu privire la toate politicile de siguranță și securitate cu privire la zborul lor, Kiwi.com eludează acest lucru verificând pasagerii și înlocuind permisul de îmbarcare Ryanair cu un permis de îmbarcare fals emis de Kiwi.com.

Oricărui pasager care prezintă un permis de îmbarcare Kiwi.com îi va fi refuzată îmbarcarea pe zborurile Ryanair. Dacă ați făcut o rezervare prin Kiwi.com, vă îndemnăm să contactați Kiwi.com pentru a obține referința necesară Ryanair și adresa de e-mail, astfel încât să puteți completa check-in în conformitate cu protocolul nostru de siguranță și securitate. Check-in Ryanair se deschide cu 24 de ore înainte de plecare pentru toți pasagerii și cu 60 de zile înainte de plecare pentru pasagerii care au achiziționat un loc rezervat”. 

Ryanair lansează un Verificator de Preț și un „Sigiliu verificat” pentru a proteja consumatorii de vânzători neautorizați

Ryanair acuză fraude și face un apel la clienți să rezerve zborurile direct de pe siteul lor, pentru a evita fraudele făcute de OTA

Mirela Leoni

După o carieră de 8 ani ca Head of Media în cadrul uneia dintre cele mai mari companii de retail din România, Mirela și-a luat lumea în cap. La propriu. Ulterior s-a dedicat freelancingului, călătoriilor și scrisului pe blogurile personale. Cu scopul declarat de a vizita toată lumea, dar încet, de patru ani de zile îi inspiră și pe alții să își urmeze visurile și totodată să se bucure de călătorii, aducând ponturi și sfaturi practice din toate destinațiile.

Mai multe pentru tine:
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
Obiceiul adorabil de la Palatul Regal britanic, în ajun de Crăciun. Cum se împarte fericirea între prinți și prințese
Cele mai bune 15 vinuri de pe eMAG în 2025: ce aleg românii de sărbători. Transformă mesele de Crăciun și Revelion în momente magice
Dovada că Alessia Pop, câștigătoarea Vocea României, s-a cunoscut cu Theo Rose înainte de a urca pe scena concursului de la PRO TV. Unde au fost cele două
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
Cornel Dinu spune ce pensie încasează, după 40 de ani petrecuți la Dinamo: „Asta-i o țară, un stat care nu-și servește locuitorii, fură de la ei”
De ce se adaugă o lingură de mălai în compoziția sarmalelor. Un truc folosit de bucătăresele din Moldova
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Lenjerii de Crăciun care aduc magia sărbătorilor în dormitor – Stoc limitat! Alege cadouri cozy și festive pentru întreaga familie
Tricouri de Crăciun pentru copii și familie – Cadouri unice, outfituri cozy și reduceri exclusive eMAG: magia sărbătorilor în casa ta
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”