Articol publicitar

Pampers & UNICEF sărbătoresc 15 ani de reuşite. Parteneriatul ajută la salvarea a aproximativ un milion de nou-născuţi în întreaga lume

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Anul 2021 marchează aniversarea parteneriatului de 15 ani dintre Pampers, o marcă Procter and Gamble, şi UNICEF, o colaborare care a ajutat la eliminarea tetanosului matern şi neonatal în 26 de ţări. Tetanosul este o boală fatală, care afectează mamele şi bebeluşii din întreaga lume, dar care este însă uşor de prevenit prin imunizare şi naşteri în condiţii de igienă.

Parteneriatul a fost lansat în 2016 cu promisiunea că, pentru fiecare pachet de Pampers cu logo-ul UNICEF achiziţionat, un vaccin va fi donat către UNICEF. Împreună, Pampers şi UNICEF au reuşit să facă o schimbare notabilă şi durabilă, ajutând la:

• Creşterea numărului de nou-născuţi salvaţi cu aproximativ un milion

• Protejarea a 100 de milioane de femei şi bebeluşi împotriva tetanosului în întreaga lume

• Reducerea numărului de decese în rândul nou-născuţilor cu 60%

Cercetările efectuate de Pampers1 în rândul părinţilor din Europa au arătat că singurul mod prin care putem îmbunătăţi lumea bebeluşilor este printr-un efort colectiv, pentru că părinţii nu o pot face singuri. De asemenea, studiul arată că provocările cu care se confruntă bebeluşii ar putea fi influenţate pozitiv de branduri şi organizaţii investite, care să lucreze împreună. De fapt, 63% dintre părinţi consideră că toţi bebeluşii ar trebui să aibă acces la şanse egale, iar 60% sunt de acord că toţi bebeluşii ar trebui să aibă acces la medicamente şi imunizări vitale, subliniind impactul vital pe care Pampers şi UNICEF l-au avut, îmbunătăţind lumea copiilor.

Astăzi, Pampers şi UNICEF le mulţumeşte părinţilor, tutorilor, comercianţilor, angajaţilor, partenerilor cheie şi tuturor celor implicaţi pentru munca realizată împreună.

Ranya Shamoon, Senior Vice President, Baby Care Europe la Procter & Gamble, adaugă:

„Prin unirea forţelor, Pampers şi UNICEF au reuşit să facă o schimbare mare şi de lungă durată, cu impact direct asupra vieţii nenumărator familii şi bebeluşi din întreaga lume. Am dori să profităm de această ocazie pentru a le mulţumi tuturor celor care au cumpărat vreodată un pachet Pampers cu sigla UNICEF. Datorită contribuţiilor dumneavoastră am putut sprijini munca vitală desfăşurată pe teren pentru a ajuta la eliminarea tetanosului, în călătoria noastră spre îmbunătăţirea lumii fiecărui copil. Împreună, am schimbat viaţa atât a mamelor şi a bebeluşilor de astăzi, cât şi a generaţiilor viitoare.”

Carla Haddad Mardini, directorul diviziei private de strângere de fonduri şi parteneriate UNICEF, a mai adăugat:

„Parteneriatul nostru cu Pampers de peste 15 ani a contribuit la salvarea a aproape 1 milion de nou-născuţi din calea unui pericol fatal- tetanosul matern şi neonatal. Am achiziţionat peste 300 de milioane de vaccinuri care au fost folosite pentru a proteja 100 de milioane de femei împreună cu bebeluşii lor. Cu sprijinul Pampers şi al altor parteneri, numărul deceselor anuale cauzate de tetanos în rândul nou-născuţilor a fost redus cu peste 60%. Acest sprijin a fost cu atât mai important din momentul în care ne-am confruntat cu problemele cauzate de pandemia COVID, existând pericolul ca furnizarea serviciilor de imunizare antitetanos să fie întreruptă, iar progresele obţinute cu greu în ajutarea copiilor cu vaccinuri esenţiale să fie influenţate negativ. Colaborarea cu branduri precum Pampers, prin parteneriate pe termen lung, este un exemplu excelent al modului în care UNICEF, colaborând cu sectorul privat, poate ajunge la cei mai vulnerabili şi să se asigure că fiecare copil nu doar supravieţuieşte, ci prosperă ”.

De mai bine de 60 de ani, Pampers s-a angajat să îmbunătăţească lumea fiecărui bebeluş. Parteneriatul Pampers şi UNICEF este un adevărat exemplu de „faptă bună”, subliniind modul în care, lucrând împreună, putem face mai mult şi mai bine, având un impact real asupra mamelor şi bebeluşilor din întreaga lume.

Evenimentele extraordinare din 2020 au evidenţiat faptul că brandurile şi companiile au o responsabilitate faţă de societate şi de lumea din jurul nostru. Parteneriatul Pampers şi UNICEF face parte din angajamentul continuu al P&G pentru impactul comunitar şi se numără printre eforturile companiei de a face 2021 de fapte bune în 2021.

1 *Studiul Pampers `Better World for Babies`, februarie 2020. Pampers a finaţat cercetări în rândul a 3.575 de părinţi cu copii cu vârsta de cel puţin patru ani, în 7 pieţe: peste 500 de părinţi din Franţa, Germania, Polonia, România, Rusia, Turcia şi Marea Britanie

Despre Pampers®

La Pampers, credem în puterea de a lucra împreună - cu părinţii, experţii şi partenerii noştri valoroşi - pentru a face lumea bebeluşilor mai bună, astăzi şi în viitor. De aceea, de mai bine de 60 de ani, părinţii au încredere în Pampers pentru a avea grijă de dezvoltarea fericită şi sănătoasă a bebeluşilor. Pampers face parte din The Procter & Gamble Company (NYSE: PG) şi este scutecul numărul 1 în vânzări la nivel mondial. În fiecare zi, peste 25 de milioane de bebeluşi din 100 de ţări din întreaga lume poartă Pampers. Pampers oferă o gamă completă de scutece, şerveţele şi scutece-chiloţel concepute pentru a oferi protecţie şi confort în fiecare etapă a dezvoltării bebeluşului. Accesaţi www.pampers.com pentru a afla mai multe despre produsele Pampers şi sfaturi pentru părinţi. Pampers, împreună facem lumea bebeluşilor mai bună.

Despre 2021 de fapte bune în 2021, P&G

La P&G, sprijinirea comunităţilor noastre, încurajarea egalităţii şi incluziunii şi protejarea planetei este încorporată în modul în care ne desfăşurăm activitatea. Credem că avem responsabilitatea de a face lumea mai bună - prin produsele pe care le creăm şi prin impactul pozitiv pe care îl pot avea brand-urile şi compania noastră. În cadrul campaniei noastre Lead with Love, P&G şi brandurile sale, precum Pampers, s-au angajat să realizeze 2021 de fapte bune în acest an.

* UNICEF nu susţine nicio companie, marcă, produs sau serviciu

Mai multe pentru tine:
Top 10 brazi artificiali de Crăciun 2025 cu cele mai bune recenzii și extrareducere de până la 40% pe eMAG. Alege bradul perfect și profită de discounturi
ElectroWeekend eMAG: Top 15 produse cele mai populare și testate de clienți, cu cele mai mari reduceri. Pune-ți electro oferta sub brad!
Circ total la Bruxelles. Ghiță ciobanul a ajuns în Parlamentul European și protestează împotriva Ursulei: „I-am adus slană” VIDEO
Serialul spectaculos de pe Netflix care domină topul în luna decembrie. Are actrițe de top, o poveste inedită și te ține lipit de televizor
Cadouri de Crăciun pentru bărbați care aduc zâmbete: cele mai haioase pijamale și pulovere, sub 100 de lei, care fac sărbătorile memorabile
A plecat din Kenya în căutarea unui trai mai bun în România, însă salariul l-a dezamăgit. Iată în ce țară vrea acum să se mute acum
Adio, nuntă regală! Prințul s-a despărțit de iubita pe care tocmai i-o prezentase Prințului Albert de Monaco
Cadouri de Crăciun 2025 pentru ea – White Luxury Gifts: eleganță, stil, statement și surprize premium sub 100 €
Cine sunt, de fapt, Dragoș și Gheorghe Vîlcu, despre care se spune că finanțează din umbră Recorder și Hotnews
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat