O companie angajează din nou oameni după ce a mizat complet pe inteligența artificială

0
Publicat:

O companie din domeniul plăților a concediat o bună parte din personal, considerând că munca lor poate fi făcută cu succes de inteligența artificială, însă după un timp și-a schimbat radical poziția.

O companie angajează din nou oameni după ce a mizat complet pe inteligența artificială

Acum, compania angajează oameni, după ce s-a confruntat cu limitările inteligenței artificiale, scrie Gizmodo. Directorul general al companiei suedeze Klarna, Sebastian Siemiatkowski, a anunțat recent că intenționează să se asigure că toți clienții vor avea întotdeauna opțiunea de a vorbi cu o persoană atunci când au nevoie de servicii. El a spus că va angaja oameni, care pot lucra de la distanță, cu o „configurație de tip Uber”, care pare să se bazeze pe muncă contractuală și că va apela la un grup de angajați format din studenți și persoane din populațiile rurale. 

„Din perspectiva unui brand, a unei companii... cred că este esențial să îi transmiți clar clientului tău că va exista întotdeauna o ființă umană cu care poate discuta”, a declarat Siemiatkowski, potrivit Bloomberg.

AI face munca a 700 de agenți, dar unii foarte slab pregătiți

Klarna a susținut că chatboții cu inteligență artificială gestionau două treimi din conversațiile serviciului clienți în prima lună de implementare și a continuat să susțină că inteligența artificială făcea treaba a 700 de agenți. Problema este că, de fapt, face treaba a 700 de agenți foarte slabi, iar calitatea și-a pus amprenta. „Deoarece, din păcate, costul pare să fi fost un factor de evaluare prea predominant în organizarea acestui lucru, ceea ce se obține în cele din urmă este o calitate inferioară”, a spus Siemiatkowski. „Investiția cu adevărat în calitatea asistenței umane este calea spre viitor pentru noi.”

Oamenilor nu le place să vorbească cu chatboții, indiferent cât de avansați ar fi devenit în ultimii ani. Un studiu realizat anul trecut a constatat că mai mult de patru din cinci persoane ar alege să aștepte să vorbească cu un om decât să fie servite imediat de un bot. Un sondaj Gartner a constatat că aproximativ două treimi dintre clienți preferă ca firmele să nu folosească inteligența artificială pentru serviciul clienți, iar studiile indică faptul că oamenii au rate de încredere și satisfacție mai scăzute față de agenții AI.

Mai multe pentru tine:
Cristina Teleanu, în lacrimi. Fosta avocată, devenită ciobăniță, acuzații grave pentru soțul ei: „Un om fără școală să mă umilească..."
Chillmas Deals 2025 pe eMAG: cele mai bune oferte pentru decorațiuni de Crăciun cu reduceri uriașe de până la 78%
A Diamond Is Forever: colecția Primul diamant TEILOR — bijuterii luxury de la 500 lei pentru cadouri care spun povești
O nouă apariție de weekend a Prințesei Kate. Viitoarea regină a avut un mesaj de suflet: ”Ne lepădăm de ce nu ne mai e de folos”
Din ce cauză tot mai mulți tineri se îmbolnăvesc de cancer de colon. Mâncarea care îi îmbolnăvește
Cele mai căutate cadouri pentru copii și adolescenți în 2025: Roblox, Minecraft, jocuri STEAM, Kendama și LOL
Black Friday 2025 „Bla-Bla Black Shopping Weeks” la XXXLutz: transformă-ți casa de sărbători cu piese spectaculoase și reduceri de până la 50%
Care este cel mai mare „viciu” al Dacianei Sârbu?! De abia acum a recunoscut! „De patru-cinci ori pe zi!”
Mariana Moculescu, mesaj dur pentru Alexandra Velniciuc „Nu înțeleg cine stă în spatele acestor decizii” De ce nu a fost lăsată în primă instanță să intre la priveghi și cum a apărut apoi alături de Nidia UPDATE
Black Friday 2025 pe Flip.ro: cele mai mari reduceri la iPhone – economii de până la 1.000 de lei și telefoane premium sub 1.000 €
Lancôme Bestseller în România: Parfumuri iconice, mascara virală și skincare premium pentru cadouri de lux