O companie angajează din nou oameni după ce a mizat complet pe inteligența artificială

0
Publicat:

O companie din domeniul plăților a concediat o bună parte din personal, considerând că munca lor poate fi făcută cu succes de inteligența artificială, însă după un timp și-a schimbat radical poziția.

O companie angajează din nou oameni după ce a mizat complet pe inteligența artificială

Acum, compania angajează oameni, după ce s-a confruntat cu limitările inteligenței artificiale, scrie Gizmodo. Directorul general al companiei suedeze Klarna, Sebastian Siemiatkowski, a anunțat recent că intenționează să se asigure că toți clienții vor avea întotdeauna opțiunea de a vorbi cu o persoană atunci când au nevoie de servicii. El a spus că va angaja oameni, care pot lucra de la distanță, cu o „configurație de tip Uber”, care pare să se bazeze pe muncă contractuală și că va apela la un grup de angajați format din studenți și persoane din populațiile rurale. 

„Din perspectiva unui brand, a unei companii... cred că este esențial să îi transmiți clar clientului tău că va exista întotdeauna o ființă umană cu care poate discuta”, a declarat Siemiatkowski, potrivit Bloomberg.

AI face munca a 700 de agenți, dar unii foarte slab pregătiți

Klarna a susținut că chatboții cu inteligență artificială gestionau două treimi din conversațiile serviciului clienți în prima lună de implementare și a continuat să susțină că inteligența artificială făcea treaba a 700 de agenți. Problema este că, de fapt, face treaba a 700 de agenți foarte slabi, iar calitatea și-a pus amprenta. „Deoarece, din păcate, costul pare să fi fost un factor de evaluare prea predominant în organizarea acestui lucru, ceea ce se obține în cele din urmă este o calitate inferioară”, a spus Siemiatkowski. „Investiția cu adevărat în calitatea asistenței umane este calea spre viitor pentru noi.”

Oamenilor nu le place să vorbească cu chatboții, indiferent cât de avansați ar fi devenit în ultimii ani. Un studiu realizat anul trecut a constatat că mai mult de patru din cinci persoane ar alege să aștepte să vorbească cu un om decât să fie servite imediat de un bot. Un sondaj Gartner a constatat că aproximativ două treimi dintre clienți preferă ca firmele să nu folosească inteligența artificială pentru serviciul clienți, iar studiile indică faptul că oamenii au rate de încredere și satisfacție mai scăzute față de agenții AI.

Mai multe pentru tine:
Roxana Călin, doctoriţa care a îngrozit România în anii ’90. Și-a ucis şi tranşat rivala în dragoste
Crima pasională din Ploiești. Viața medicului Roxana Călin după ce a ucis-o pe soția amantului. S-a recăsătorit cu un bărbat din domeniul juridic și călătorește de la Monaco în toată lumea
Motivul halucinant pentru care Emmanuel Macron a apărut cu pantofi cu două numere mai mari. Imaginile sunt reale și au încins Internetul
O fată de 15 ani, violată de alți doi adolescenți. Înregistrarea video cu momentul răpirii fost făcută publică
Top 10 brazi artificiali de Crăciun 2025 cu cele mai bune recenzii și extrareducere de până la 40% pe eMAG. Alege bradul perfect și profită de discounturi
Gestul răvășitor al lui Eugen Cristea, la 7 luni de la decesul soției: „Îi simt prezența în casă, mai pun o farfurie pe masa de Crăciun”. Cine îi alină suferința?
Top of the Top Hervis Sport 2025/2026: Oferte iarnă, produse Top Seller și reduceri 20% de neratat
Nu rata cele mai dulci cadouri pentru copii de Moș Nicolae și Crăciun 2025 – Pachete festive, reduceri eMAG și surprize sub 50 de lei
Sărbători fără balonare, indigestie sau reflux: Top remedii naturale și cel mai puternic antioxidant românesc care-ți dau energie și digestie perfecte
ElectroWeekend eMAG: Top 15 produse cele mai populare și testate de clienți, cu cele mai mari reduceri. Pune-ți electro oferta sub brad!
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat