Lidl, noi măsuri pentru a-şi proteja angajaţii şi clienţii de epidemie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Lidl anunţă că urmăreşte cu mare atenţie evoluţia răspândirii în Europa a virusului COVID-19 şi a adoptat, la nivelul companiei, o serie de măsuri pentru a preveni răspândirea acestui virus în rândul angajaţilor şi clienţilor.

Pe baza recomandărilor oficiale ale autorităţilor, Lidl a făcut o serie de recomandări pentru clienţi, printre care se numără:

  • Evitarea cumpărăturilor în timpul orelor de vârf (17:00-19:00)
  • Evitarea zonelor aglomerate
  • Păstrarea distanţei de cel puţin 1 m faţă de alte persoane
  • Plata cu cardul bancar
  • Spălarea foarte bine a alimentelor înainte de consum
  • Spălarea cât mai frecventă pe mâini cu apă şi săpun timp de cel puţin 20 de secunde
  • Evitarea atingerii feţei, ochilor, nasului sau gurii dacă nu au mâinile igienizate
  • Adoptarea unui comportament responsabil în ceea ce priveşte numărul de produse achiziţionate
  • Evitarea deschiderii ambalajelor produselor pe care nu le achiziţionează
  • Atingerea doar a fructelor şi legumelor pe care urmează să le cumpere.

Aceste recomandări au fost publicate atât în mediul online, pe reţelele sociale unde activează compania, în newsletter şi pe site-ul www.lidl.ro, cât şi în incinta şi în parcările magazinelor, prin afişe, respectiv billboard-uri. De asemenea, în zilele următoare, aceste recomandări vor fi comunicate şi prin mesaje audio în magazine.

Pentru a ajuta clienţii care stau la coadă să păstreze distanţa recomandată de 1 m faţă de cei din jurul lor, de ieri, Lidl a început montarea unor indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.

Ca o măsură în plus pentru a proteja angajaţii din magazine, săptămâna aceasta Lidl va începe montarea unor panouri transparente de protecţie la casele de marcat.

Lidl a limitat numărul de clienţi prezenţi în acelaşi timp în anumite magazine Lidl. Astfel, în magazinele cu flux mare de clienţi, accesul în magazin se face dirijat. Clienţii intră în magazin eşalonat, astfel încât să evităm aglomeraţia. Această măsură le este semnalată clienţilor în parcările magazinelor şi prin intermediul agenţilor de pază.

Compania a suplimentat cantitatea de dezinfectant disponibilă pentru colegii din magazine şi a pus dezinfectant şi la dispoziţia celor din sediul central şi sediile regionale.

Lidl a sporit măsurile de curăţenie şi dezinfecţie a zonelor, respectiv obiectelor expuse şi/sau intens tranzitate, aşa cum ar fi toaletele, mânerele, coşurile şi cărucioarele de cumpărături.

Lidl susţine că urmăreşte în permanenţă evoluţia răspândirii virusului COVID 19 şi recomandările autorităţilor şi reevaluează aceste măsuri ori de câte ori este nevoie, astfel încât angajaţii şi clienţii să fie în siguranţă.

Mai multe pentru tine:
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
O companie cunoscută își închide toate cele 17 magazine din România. Au fost anunțate deja lichidări masive de stocuri
Cele mai bune 15 vinuri de pe eMAG în 2025: ce aleg românii de sărbători. Transformă mesele de Crăciun și Revelion în momente magice
Top 20 mașini de spălat și uscătoare 2025 – alege modelul perfect pentru casă și economisește inteligent
Dovada că Alessia Pop, câștigătoarea Vocea României, s-a cunoscut cu Theo Rose înainte de a urca pe scena concursului de la PRO TV. Unde au fost cele două
Obiceiul adorabil de la Palatul Regal britanic, în ajun de Crăciun. Cum se împarte fericirea între prinți și prințese
Tricouri de Crăciun pentru copii și familie – Cadouri unice, outfituri cozy și reduceri exclusive eMAG: magia sărbătorilor în casa ta
Cornel Dinu spune ce pensie încasează, după 40 de ani petrecuți la Dinamo: „Asta-i o țară, un stat care nu-și servește locuitorii, fură de la ei”
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie