Marile companii nu se mai promovează pe Twitter din cauza deciziilor haotice ale lui Elon Musk

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Aproape fiecare brand global important a încetat temporar să facă publicitate pe Twitter din cauza abordării haotice a miliardarului Elon Musk de a gestiona compania pe care a cumpărat-o, a scris sâmbătă pe site-ul său ziarul Financial Times, referindu-se la angajații unor agenții de publicitate de top.

Sediul Twitter din San Francisco. Foto: EPA-EFE

"O situație complet unică - o agitație, pagubă adusă companiei. Nimic comparabil ca amploare nu s-a întâmplat până acum. Niciodată", a declarat FT, un reprezentant al conducerii unuia dintre firmele de publicitate Big Four, care include Grupul Interpublic (din SUA), Omnicom Group (SUA), Publicis Groupe (Franța) și WPP (Marea  Britanie).

O altă sursă FT a spus că Musk „i-a speriat chiar și pe acei agenți de publicitate care i-au urat succes”. Musk i-a chemat personal pe șefii unor companii mari și i-a insultat pe fundalul scăderii veniturilor din publicitate, care i-a forțat pe alții să minimizeze cheltuielile publicitare pe Twitter, scrie ziarul.

Potrivit ziarului, WPP consideră acum publicitatea pe Twitter ca fiind extrem de riscantă. Reducerile masive la cererea lui Musk au făcut mult mai dificil pentru companiile care cumpără reclame să obțină feedback de la angajații din rețelele sociale și să măsoare eficiența campaniilor lor publicitare. Din ce în ce mai mult, există și reclamații cu privire la erori tehnice la afișarea reclamelor.

Temerile agențiilor de publicitate s-au intensificat de când șeful vânzărilor de reclame al Twitter, Robin Wheeler, a părăsit Twitter. Potrivit Bloomberg, el a fost concediat de Musk săptămâna trecută pentru că nu a fost de acord cu reduceri suplimentare ale personalului diviziei sale. Situația este agravată de problemele cu verificarea contului apărute după integrarea acestuia cu serviciul de abonament cu plată Twitter Blue, precum și de declarațiile lui Musk însuși, pe pagina sa de Twitter care au stârnit critici.

Pe 27 octombrie, Musk a încheiat un acord de 44 de miliarde de dolari pentru achiziționarea Twitter, care deține rețeaua socială cu același nume. Pe 6 noiembrie, el și-a anunțat intenția de a introduce verificarea contului plătit ca parte a abonamentului său Twitter Blue. Pe 10 noiembrie, vânzarea abonamentului a fost suspendată din cauza creșterii numărului de conturi false. 

Mai multe pentru tine:
Fiica nelegitimă a lui Putin, descoperită la Paris. „Spune-i să oprească războiul” -„Sigur!”| FOTO/VIDEO
Horoscop săptămâna 5-11 decembrie. Trei zodii își schimbă destinul și dau lovitura pe plan profesional
Sărbători fără balonare, indigestie sau reflux: Top remedii naturale și cel mai puternic antioxidant românesc care-ți dau energie și digestie perfecte
Nu rata cele mai dulci cadouri pentru copii de Moș Nicolae și Crăciun 2025 – Pachete festive, reduceri eMAG și surprize sub 50 de lei
Nu trimite cadouri de sărbători înainte să vezi aceste șosete de Crăciun – modelele cele mai cool, oferte și idei care vor aduce zâmbete în familie
Descoperirea terifiantă făcută de o femeie, după ce soțul a murit în vacanța din Cipru! Ce au găsit medicii în corpul bărbatului
Gestul superb făcut de Regele Charles pentru Kate Middleton, nora lui preferată! A fost un moment emoționant
Top of the Top Hervis Sport 2025/2026: Oferte iarnă, produse Top Seller și reduceri 20% de neratat
Inspirație pentru bărbați: ținute urban casual și smart-casual de iarnă – Ghid complet, plus shopping online rapid
Magia Crăciunului în familie: pulovere, pijamale și șosete asortate pentru momente cozy și cadouri de neuitat – amintiri festive alături de cei dragi
Situl istoric „După Ziduri”, distrus după reparațiile Primăriei Brașov? George Scripcaru: „Lucrurile sunt în regulă ca și procedură și etapă”. Ministerul Culturii: „Nu s-a respectat acordul. DJC Brașov a solicitat oprirea de urgență a lucrărilor”