Firma de publicitate care a promovat FNI („Dormi liniştit“) ne va arăta cât de bune sunt serviciile de amanet

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Tempo Advertising este compania de publicitate care, în perioada 1999-2000, a cucerit piaţa cu celebra reclamă „Dormi liniştit când FNI lucrează pentru tine“. Acum, Tempo a câştigat contul de comunicare al BSG, liderul pieţei de amanet din România, printr-o campanie de poziţionare a amanetului drept „un serviciu financiar respectabil“.

"Odată cu acestă campanie, Tempo marchează debutul comunicării pe categoria amanet, BSG fiind şi primul client din această industrie care demarează o campanie naţională de comunicare“, ne anunţă, într-un comunicat, compania de PR care se ocupă de această tranzacţie.

Având în vedere succesul pe care l-a avut campania promoţională „Dormi liniştit“ în rândurile populaţiei ce s-a înghesuit să cumpere unităţi de fond la controversatul FNI, este de aşteptat ca şi acum, la serviciile de amanet, cererea să crească semnificativ.

Cum se va înălbi imaginea amanetului

„Brieful BSG a fost pentru noi o oportunitate cum rar se întâlneşte: nu doar un client din această zonă care comunică pentru prima dată la nivel naţional, ci chiar o categorie în care se comunică pentru prima oară. Am pornit la lucru cu entuziasm şi am ajuns destul de repede la gândul strategic pe care am construit campania. Imaginea oamenilor despre casele de amanet este de multe ori una negativă, acestea fiind percepute ca afaceri îndoielnice cu bijuterii, la care apelează cei aflaţi în situaţii disperate. Iar amanetele nu fac decât să întărească această imagine atunci când, în materialele lor promoţionale, pun mereu accentul pe bijuterii, adică posibiliul cost al tranzacţiei, şi nu pe beneficiu (împrumutul)“, a declarat Mihai Preotu, Strategic Planner.

Şah la serviciile bancare

Ideea strategică din spatele propunerii câştigătoare a fost mutarea accentului înapoi pe beneficiu şi poziţionarea BSG Amanet drept un serviciu financiar obişnuit prin care obţii un împrumut în schimbul unei garanţii, având avantajele rapidităţii şi accesibilităţii, în comparaţie cu – atenţie! – serviciile bancare.

„De aici, conceptul creativ a venit firesc, poziţionând amanetul drept un «serviciu de urgenţă» pentru situaţii neprevăzute şi cheltuieli care te iau prin surprindere“, se mai arată în comunicat.

Rezolvarea a inclus propuneri de spot radio şi TV care declină conceptul creativ prin mesajul cheie: „BSG Amanet îţi oferă împrumutul de urgenţă 110. Un act, o garanţie, zero birocraţie“...

Mai multe pentru tine:
Magia Crăciunului în familie: pulovere, pijamale și șosete asortate pentru momente cozy și cadouri de neuitat – amintiri festive alături de cei dragi
Nu rata cele mai dulci cadouri pentru copii de Moș Nicolae și Crăciun 2025 – Pachete festive, reduceri eMAG și surprize sub 50 de lei
Gestul superb făcut de Regele Charles pentru Kate Middleton, nora lui preferată! A fost un moment emoționant
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat
Războiul dintre Gabriela Cristea și Cristina Șișcanu. Cele două, fină și nașă, acuzații grave în mediul online
Cine este Cristian Rizea, cel din cauza căruia Dan Capatos ar fi fost dat afară de la Antena Stars. Fostul politician a fost implicat în mai multe scandaluri
Sărbători fără balonare, indigestie sau reflux: Top remedii naturale și cel mai puternic antioxidant românesc care-ți dau energie și digestie perfecte
Top of the Top Hervis Sport 2025/2026: Oferte iarnă, produse Top Seller și reduceri 20% de neratat
Nu trimite cadouri de sărbători înainte să vezi aceste șosete de Crăciun – modelele cele mai cool, oferte și idei care vor aduce zâmbete în familie
Monica Pop, dată afară din restaurant! Ireal ce i-a făcut un angajat medicului și prietenelor sale: „Bineînțeles că și ospătarii și ceilalți participanți, erau consternați”
Descoperirea terifiantă făcută de o femeie, după ce soțul a murit în vacanța din Cipru! Ce au găsit medicii în corpul bărbatului