Articol publicitar

De 9 ani, ai mereu o nouă imagine - Lensa împlineşte 9 ani de activitate şi sărbătoreşte cu reduceri de până la 90% la mii de produse

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

La aniversarea a 9 ani de activitate, retailerul român de optică Lensa derulează campania De 9 ani, ai mereu o nouă imagine, cu reduceri de până la 90% mii de produse.

Un studiu[1] arată că oamenii care poartă ochelari de vedere au mai mult succes la interviurile de angajare şi sunt percepuţi ca fiind mai inteligenţi decât cei care nu poartă ochelari. De asemenea, conform unui alt studiu realizat în 2014[2], purtătorii de ochelari sunt percepuţi ca având un IQ mai ridicat comparativ cu persoanele care nu poartă ochelari şi le sunt atribuite în mod direct poziţii ce necesită un grad mai ridicat de inteligenţă. 

Campania aniversară Lensa îşi propune să reitereze impactul ochelarilor de vedere şi de soare asupra personalităţii, percepţiei şi stilului purtătorului. Totodată, aceasta subliniază şi multitudinea de stiluri pe care le poate accesa orice persoană, alegând ochelari de soare, rame de vedere, lentile colorate şi de vedere din oferta Lensa. 

Astfel, pe toată perioada lunii mai 2022 clienţii Lensa se pot bucura de reduceri de până la 90% la mii de produse: ochelari de soare, rame de vedere, lentile de contact de vedere şi colorate, ochelari pentru calculator, soluţii şi accesorii. 

În colecţia aniversară sunt incluse produse din portofoliul celor mai cunoscute branduri la nivel internaţional: Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana, Polaroid, etc. De asemenea, gama de lentile de vedere şi de contact cuprinde produse de la cei mai importanţi furnizori la nivel mondial, precum Essilor, Hoya, Zeiss şi Alcon. 

Campania se desfăşoară online, pe Lensa.ro şi în cele 21 de showroomuri Lensa din toată ţara: Bucureşti, Cluj, Timişoara, Iaşi, Constanţa, Craiova, Braşov, Galaţi, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Târgu Mureş, Arad, Oradea, Bacău, Brăila, Buzău, Suceava.


[1] Murphy, N. A. (2007). Appearing Smart: The Impression Management of Intelligence, Person Perception Accuracy, and Behavior in Social Interaction. Personality and Social Psychology Bulletin, 33(3), 325–339.

[2] Mirshahi, A., Ponto, K. A., Hoehn, R., Zwiener, I., Zeller, T., Lackner, K., ... & Pfeiffer, N. (2014). Myopia and level of education: results from the Gutenberg Health Study. Ophthalmology, 121(10), 2047-2052.

Mai multe pentru tine:
De Meghan nici nu vrea să audă, însă pe Harry l-ar primi înapoi acasă oricând. Cât de perfid pare planul lui Kate!
Descoperire fantastică. Organul care produce aproape toată serotonina din corp. Nu e creierul. Din cauza asta ne îmbolnăvim de anxietate și depresie
Cele mai căutate cadouri pentru copii și adolescenți în 2025: Roblox, Minecraft, jocuri STEAM, Kendama și LOL
Top 15 băuturi pentru Sărbători 2025–2026: vinuri medaliate cu aur, ediții rare de colecție și reduceri uriașe de până la 8.500 lei
Ținutele care au făcut senzație la aniversarea PRO TV. Cum s-a îmbrăcat Mihaela Rădulescu la patru luni de la moartea lui Felix Baumgartner
Confesiunile lui Dragoș Dolănescu, la 50 de ani. Totul despre soția lui din Costa Rica: „A avut grijă de fiul meu orfan de mamă”. Ce meserie are femeia cu inimă de aur?
A Diamond Is Forever: colecția Primul diamant TEILOR — bijuterii luxury de la 500 lei pentru cadouri care spun povești
Lancôme Bestseller în România: Parfumuri iconice, mascara virală și skincare premium pentru cadouri de lux
Black Friday 2025 „Bla-Bla Black Shopping Weeks” la XXXLutz: transformă-ți casa de sărbători cu piese spectaculoase și reduceri de până la 50%
Chillmas Deals 2025 pe eMAG: cele mai bune oferte pentru decorațiuni de Crăciun cu reduceri uriașe de până la 78%
Cristina Teleanu, în lacrimi. Fosta avocată, devenită ciobăniță, acuzații grave pentru soțul ei: „Un om fără școală să mă umilească..."