Benzinăriile OMV din România și alte șase țări vor fi rebranduite

0
Publicat:

În următorii 3 ani, compania OMV va implementa procesul de rebranding în aproximativ 1.000 de benzinării din șapte țări - România, Ungaria, Slovacia, Cehia, Bulgaria, Serbia și Austria.

Benzinăriile OMV din România și alte șase țări vor fi rebranduite

OMV face un nou pas și duce mai departe transformarea sa. Noua identitate corporativă va fi reînnoită în următorii trei ani în șapte țări – România, Ungaria, Slovacia, Cehia, Bulgaria, Serbia și Austria. Noul focus strategic este pe crearea unei lumi în care energia, mobilitatea și stilul de viață sustenabile devin o realitate pentru toată lumea”, a informat compania.

Identitatea de brand va fi complet reînnoită în toate mediile de comunicare B2B și B2C. Astfel, noul design va fi implementat treptat în aproximativ 1.000 de stații de alimentare OMV care deservesc peste 650.000 de clienți în fiecare zi. Noua identitate va fi implementată și în rețeaua de stații electrice eMotion, aflată în expansiune rapidă. Aproximativ 1,5 milioane de carduri business vor fi actualizate în următorii 3 ani. Adaptarea mediilor de comunicare digitale conform noii identități de brand va începe cu website-ul Grupului OMV și va continua cu aplicația OMV MyStation, care deservește peste 1 milion de utilizatori din Europa Centrală și de Est.

În retailul OMV, ne axăm pe sprijinirea mobilității. Iar obiectivul nostru este să continuăm să simplificăm și să dezvoltăm serviciile de mobilitate, anticipând nevoile viitoare și așteptările clienților, oferind o gamă de soluții inovatoare, sustenabile și digitale. Noua noastră identitate corporativă și sloganul „Forward for Good” subliniază strategia companiei noastre, misiunea noastră de transformare și atitudinea orientată spre viitor” – a declarat Daniel Ion, Membru al Consiliului de Administrație OMV Petrom Marketing SRL, responsabil cu activitatea de Retail.

Identitatea vizuală lansată în 1995 este acum adusă în actualitate printr-o strategie cuprinzătoare de brand. Elementul de bază al noului design este un simbol emblematic care reprezintă direcția OMV ca business integrat de produse chimice, combustibili și energie, ancorat în sustenabilitate și circularitate. Simbolul menține mândria unui brand cu o istorie consacrată, dar reprezintă acum în mod vizual mișcarea și progresul continuu al unui brand care deschide calea pentru ziua de mâine. Culorile noii identități de marcă mențin referința clară la originile și istoria brandului OMV. Cu toate acestea, adaptarea paletei de culori de bază aduce accente mai puternice și oferă o fundație de brand modernă, orientată spre viitor și adaptată mediului digital de astăzi.

Mai multe pentru tine:
Cadouri de Crăciun 2025 pentru ea – White Luxury Gifts: eleganță, stil, statement și surprize premium sub 100 €
Ce nu știai despre Raluca Moroșanu, judecătoarea care a înfruntat-o pe șefa Curții de Apel București, Liana Nicoleta Arsenie
ElectroWeekend eMAG: Top 15 produse cele mai populare și testate de clienți, cu cele mai mari reduceri. Pune-ți electro oferta sub brad!
Top 10 brazi artificiali de Crăciun 2025 cu cele mai bune recenzii și extrareducere de până la 40% pe eMAG. Alege bradul perfect și profită de discounturi
Cadouri de Crăciun pentru bărbați care aduc zâmbete: cele mai haioase pijamale și pulovere, sub 100 de lei, care fac sărbătorile memorabile
Trei zodii își schimbă radical viața începând cu 1 ianuarie 2026. Vor avea parte de iubire și noroc din abundență
Adio, nuntă regală! Prințul s-a despărțit de iubita pe care tocmai i-o prezentase Prințului Albert de Monaco
Povestea fabuloasă a fabricii de pantofi construită de un om care abia știa să scrie. Le-a încălțat pe Sophia Loren și Elena Ceaușescu, iar mai târziu pe vedetele autohtone
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat
Cine sunt, de fapt, Dragoș și Gheorghe Vîlcu, despre care se spune că finanțează din umbră Recorder și Hotnews
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor