BAT anunţă noul director al Ariei Europa Centrală şi de Sud

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

BAT îl numeşte pe Frederico Monteiro la conducerea Ariei Europa Centrală şi de Sud (CES). După îndeplinirea tuturor formalităţilor, Fred va coordona de la Bucureşti operaţiunile pentru şapte pieţe: România, Bulgaria, Ucraina, Republica Moldova, Cehia, Slovacia şi Ungaria. După ce a condus cu succes CES în ultimii trei ani şi jumătate, Ram Addanki se va retrage din activitate.

BAT este cel mai mare contribuabil la bugetul de stat al României, cu o contribuţie în anul 2020 de peste 9,6 miliarde de lei, sub formă de taxe şi accize.

Fred Monteiro, în prezent director regional de marketing pentru Europa şi Africa de Nord (ENA), s-a alăturat BAT în Brazilia în urmă cu aproape 13 ani. În 2009 s-a mutat în Japonia, ocupând poziţia de director de marketing şi, ulterior, de Director General. Fred s-a mutat apoi la Londra, unde a preluat rolul de coordonator al echipei pentru produse şi inovaţii şi apoi pe cel de director de marketing pentru produsele cu risc redus.

În februarie 2019, Fred a devenit Marketing Manager pentru regiunea Europa şi Africa de Nord, având o contribuţie esenţială la dezvoltarea puternică a noii categorii de produse pe toate pieţele din regiunea Europa şi Africa de Nord.

„Sunt nerăbdător să continuu angajamentul BAT de a construi un viitor mai bun (A Better Tomorrow™) oferind consumatorilor adulţi o gamă largă de produse satisfăcătoare şi cu risc redus, cum este glo”, a declarat Fred Monteiro, noul director pentru Europa Centrală şi de Sud al BAT.

Ram Addanki, în prezent director al CES, a decis să se retragă din activitate după mai bine de 27 de ani petrecuţi în cadrul BAT în diferite ţări.

„Ultimii ani au reprezentat o călătorie fantastică, atât pe plan personal, cât şi pe plan profesional. Sunt recunoscător că am putut contribui la transformarea companiei de-a lungul timpului, gândindu-mă mereu la consumatorii noştri şi la modul în care putem răspunde mai bine nevoilor lor, reducând în acelaşi timp impactul business-ului nostru asupra sănătăţii”, a declarat Ram Addanki, actualul director pentru Europa Centrală şi de Sud al BAT.

****

Despre BAT la nivel global

BAT este o companie de top, cu mai multe categorii de bunuri de larg consum, al cărei obiectiv declarat este de a construi un viitor mai bun (A Better Tomorrow™) prin reducerea impactului asupra sănătăţii, ceea ce presupune angajamentul de a oferi consumatorilor adulţi o gamă variată de produse cu risc redus*. Compania continuă să susţină clar că ţigările cauzează riscuri majore la adresa sănătăţii şi că singura modalitate prin care acestea pot fi evitate este renunţarea la fumat. BAT îi încurajează pe cei care continuă să fumeze să facă trecerea complet la alternativele cu risc redus dovedit ştiinţific*. BAT se transformă într-o companie cu mai multe categorii de bunuri, axată pe consumatori şi pe produse. BAT are peste 55.000 de angajaţi şi operează în peste 180 de ţări, cu 11 milioane de puncte de vânzare şi 45 de fabrici în 43 de pieţe. Portofoliul strategic al companiei este alcătuit din mărcile sale globale de ţigări şi o gamă tot mai mare de produse cu riscuri reduse*.

Noile categorii de produse. Acestea includ ţigări electronice, produse care încălzesc tutunul, produse moderne pentru uz oral, inclusiv produse cu nicotină pentru uz oral fără tutun, precum şi produse orale tradiţionale, cum ar fi snus şi snuff umed. În 2020, BAT a avut 13,5 milioane de consumatori de produse care nu ard tutunul, o creştere de 3 milioane faţă de anul precedent. Grupul BAT a generat venituri de 25,8 miliarde GBP în 2020 şi profit din operaţiuni de 9,9 miliarde GBP.

Despre BAT în România

  • BAT a devenit în 2020 cel mai mare contribuabil din România, după ce a plătit circa 9,6 miliarde lei către bugetul de stat.
  • BAT este liderul pieţei tutunului din România, cu o cotă de peste 50%
  • BAT are peste 3.000 de angajaţi şi creează alte 30.000 de locuri de muncă pe lanţul de distribuţie şi aprovizionare
  • BAT a lansat în România în decembrie 2017 dispozitivul glo, cel mai inovator produs al companiei care încălzeşte, nu arde tutunul

Articol susţinut de BAT.