Articol publicitar

3RO – inițiativa PENNY pentru dezvoltarea producției locale

0
0
Publicat:

Cu o rețea formată din 360 de magazine la nivel național și o echipă formată din peste 6.500 de colegi, PENNY este un retailer de încredere pentru milioane de clienți care vor să-și găsească rapid produsele preferate la prețuri avantajoase. În același timp, retailerul crede în potențialul României și contribuie activ la dezvoltarea economică a țării.

Consumatorii își doresc produse românești

PENNY analizează în mod constant tendințele de consum și nevoile consumatorilor, pentru a ști cu exactitate care sunt cele mai căutate categorii și cele mai dorite produse care trebuie să se regăsească în permanență pe rafturile magazinelor.

Astfel, compania a înțeles nevoia clienților de a pune în coșul de cumpărături cât mai multe produse din surse locale, proaspete și de bună calitate.

Preferințele românilor reprezintă principalul factor pentru care PENNY România și-a stabilit în anul 2020 obiectivul 3RO, prin care își propune ca un procent tot mai mare din sortimentul aflat la vânzare în magazinele PENNY să aibă ingredientul principal provenit din România, adică să fie cultivat, crescut, extras sau fabricat în țară și să fie procesat și ambalat în România.

În 2022, PENNY a făcut primul pas concret în atingerea obiectivului 3RO și a lansat, în parteneriat cu Academia de Studii Economice București, inițiativa 100 de idei de business pentru România.

Este un demers ambițios, ce are la bază un ghid informativ, prin care PENNY încearcă să contribuie la dezvoltarea economiei locale prin cunoștințele pe care le are despre nevoile românilor și cererea de produse în magazine, cu intenția de a aduce la aceeași masă autorități, parteneri și furnizori care pot colabora pentru a crește la raft numărul de produse care îndeplinesc criteriile 3RO. În paginile ghidului sunt enumerate 100 de idei de businessuri de care este nevoie în România pentru a crește numărul de produse 3RO din mai multe categorii – de la produse alimentare, la cosmetice, detergenți sau chiar materie primă.

Pornind de la ideile de business incluse în volum, au fost organizate șapte mese rotunde la care s-au reunit producători, autorități și reprezentanți PENNY, pentru a discuta ideile și a găsi soluții pentru îmbunătățirea și dezvoltarea businessurilor locale.

În acest moment, peste 800 de produse 3RO disponibile în magazinele PENNY sunt semnalizate la raft cu simbolul 3RO pentru ca toți clienții care își doresc produse 100% românești (realizate pe vertical în România) să le găsească cât mai ușor.

Concluziile obținute în urma meselor rotunde și în urma feedbackului primit de la partenerii PENNY și de la consumatorii români au fost incluse în studiul "Strategii pentru echilibrarea balanței comerciale a României prin stimularea și susținerea producției naționale", realizat de Academia de Studii Economice. Principala concluzie susținută este aceea că o strategie națională coerentă poate duce la acoperirea aproape completă a deficitului comercial generat de produsele alimentare procesate, dar și de alte câteva categorii de bunuri de consum (de exemplu, cosmetice sau detergenți, printre altele).

Proiectul 3RO continuă, dezvoltarea producției locale și creșterea numărului de produse realizate integral în România fiind acțiuni de lungă durată. Prin 3RO, PENNY își dorește să valorifice potențialul de producție românesc, acționând cu responsabilitate față de oameni și comunitățile cu care interacționează.

Mai multe pentru tine:
A plecat din Kenya în căutarea unui trai mai bun în România, însă salariul l-a dezamăgit. Iată în ce țară vrea acum să se mute acum
Circ total la Bruxelles. Ghiță ciobanul a ajuns în Parlamentul European și protestează împotriva Ursulei: „I-am adus slană” VIDEO
Cadouri de Crăciun 2025 pentru ea – White Luxury Gifts: eleganță, stil, statement și surprize premium sub 100 €
Cadouri de Crăciun pentru bărbați care aduc zâmbete: cele mai haioase pijamale și pulovere, sub 100 de lei, care fac sărbătorile memorabile
Cine sunt, de fapt, Dragoș și Gheorghe Vîlcu, despre care se spune că finanțează din umbră Recorder și Hotnews
ElectroWeekend eMAG: Top 15 produse cele mai populare și testate de clienți, cu cele mai mari reduceri. Pune-ți electro oferta sub brad!
Adio, nuntă regală! Prințul s-a despărțit de iubita pe care tocmai i-o prezentase Prințului Albert de Monaco
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat
Top 10 brazi artificiali de Crăciun 2025 cu cele mai bune recenzii și extrareducere de până la 40% pe eMAG. Alege bradul perfect și profită de discounturi
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor
Serialul spectaculos de pe Netflix care domină topul în luna decembrie. Are actrițe de top, o poveste inedită și te ține lipit de televizor