In retail, povestea este produsul

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Când lucrezi în retail ştii că esti într-un film în care produsul e vedeta. Şi dacă nu ai grijă că VIP-urile tale să fie puse în valoare şi tratate aşa cum se cuvine, nu vei avea cu siguranţă raitingul dorit.

Totul se invarte in jurul experientelor pe care le oferi si a povestilor pe care le creezi, caci simpla asezare a unor produse in raft nu te ajuta chiar daca esti un brand foarte iubit, de tip Apple.

Caci o simpla vizita in magazin nu va pastra clientul aproape, motiv pentru care e posibil sa-ti pierzi clienti fideli sau sa nu reusesti sa atragi unii noi.

De la locurile cele mai bune de vanzare, la principalele rafturi care plaseaza produsele exact la nivelul ochilor clientilor, pana la modalitatea de aranjare, design, promoter, modalitate de prezentare a brandului, toate detaliile sunt la fel de importante in alegerea consumatorului aflat in store.

Si cine este elementul central al acestui angrenaj daca nu Maria Sa, Produsul?

El este cel in jurul caruia se creeaza experienta, povestea si legatura dintre consumator si brand.

Asa ca, nu uitati principalii pasi: love your product, build an experience, tell a story, create a relationship with the consumers.

Marilena Gheorghe, Field Marketing Services Director Adecco Romania