Facebook anunţă că funcţia Community Help este acum disponibilă şi în România
0Începând de astăzi, utilizatorii români pot să ceară ajutor sau să le ofere sprijin celor afectaţi de COVID-19, prin intermediul Community Help
Noua funcţie a fost anunţată, la nivel global, pe 31 martie, iar de astăzi va fi disponibilă şi pentru utilizatorii din România, putând fi accesată în Centrul de Informaţii sau pe pagina facebook.com/covidsupport. Community Help poate fi folosită pentru orice activitate care îşi propune să îi ajute pe cei din jur, de la livrarea cumpărăturilor pentru persoanele vârstnice şi până la acţiuni de voluntariat pentru distribuirea de mâncare prin băncile de alimente locale.
Este prima dată când Facebook utilizează Community Help într-o criză de sănătate globală, iar pentru a face acest lucru a pornit de la resursele deja disponibile în cadrul funcţiei Situaţii de criză, pe care le-a adaptat pentru a-i ajuta pe utilizatori să poată acţiona şi să primească ajutor cât mai uşor în situaţii de urgenţă. Community Help a fost lansată în 2016, ca parte a iniţiativei Situaţii de criză, pentru a-i ajuta pe oameni să beneficieze de sprijinul de care au nevoie în urma dezastrelor naturale.
În urmă cu 2 săptămâni, gigantul social media a lansat Centrul de informaţii despre coronavirus COVID-19, unde utilizatorii pot accesa cele mai noi ştiri de la autorităţile de sănătate locale şi globale, alături de bune practici şi informaţii despre prevenţie. Centrul de informaţii, care poate fi vizitat la facebook.com/covid19 este în prezent disponibil în peste 30 de ţări şi urmează să fie extins către noi locaţii în zilele următoare.
Până în prezent, peste 1 miliard de oameni au acces la resurse oferite de autorităţile de sănătate, prin intermediul Centrului de informaţii şi pop-up-urilor educaţionale de pe Facebook şi Instagram, şi mai mult de 100 de milioane dintre aceştia au ales să afle mai mult, accesând conţinutul disponibil.