Brandurile pe Instagram: cine este cel mai popular şi unde se dau cele mai multe like-uri?
0Planable şi ProductLead, două start-up-uri româneşti, au realizat un raport complet despre activitatea pe Instagram a primelor 100 de branduri la nivel mondial.
Au fost analizate cele mai populare 100 de branduri şi peste 1200 postări, pentru a determina ce strategii adoptă brandurile pe una din cele mai populare reţele sociale, şi care dintre acestea are cel mai mult succes.
Oarecum surprinzător, industria auto strânge cele mai multe like-uri pentru o singură postare, cu aproape 133 de mii.
Pe a doua poziţie se situează industria media, cu 94,2 mii de aprecieri/postare.
În cazul comentariilor, situaţia se schimbă însă radical. Postările care prezintă produse cosmetice adună cele mai multe, cu un număr de 2275 de comentarii/postare, de aproape 4 ori mai mult decât a doua din top, industria modei.
National Geographic demonstrează tuturor cum poţi excela pe Instagram, cu ajutorul unor postări excelente. Acestea i-au transformat în brandul cu cei mai mulţi urmăritori dintre toate brandurile analizate în raportul realizat de Planable şi ProductLead.
Deşi conţinutul video este din ce în ce mai apreciat, acesta mai are un drum lung de parcurs până să surclaseze comunicarea prin imagini. În prezent, peste 70% din conţinutul pe Instagram este reprezentat de imagini.