Vodafone anunţă parteneriat cu Netflix şi trei luni gratuite prin serviciu. 4GTV+ ne pregăteşte pentru „viitorul televiziunii“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

La început de toamnă, Vodafone a anunţat Supernet 4G+, reţeaua care asigură viteze mai mari şi cea mai extinsă acoperire 4G+. O lună mai târziu, lansează serviciul 4GTV+ şi un parteneriat cu Netflix pentru noua eră în vizionare de conţinut video.

La aproape o lună de când Vodafone a anunţat Supernet 4G+ cu viteze de download obţinute în testele de laborator de peste 1 Gbps, operatorul telecom lansează un serviciu multimedia potrivit pentru această infrastructură. Se numeşte 4GTV+ şi îţi oferă acces, via streaming, la muzică, show-uri live şi conţinut video global. Astfel, include 36 de milioane de melodii disponibile prin Zonga şi producţii de succes oferite de parteneri de renume precum Disney.

Dar poate că cel mai interesant anunţ a fost cel al parteneriatului cu Netflix, cu o ofertă exclusivă pentru clienţii Vodafone. Conţinutul oferit de cea mai mare platformă de video on demand din lume va fi disponibil acum pentru utilizatorii 4GTV+. În ceea ce priveşte oferta, abonaţii Vodafone România vor beneficia de trei luni gratuite de Netflix, pentru abonamente începând de la Red 19.

Aplicaţia este disponibilă pe iOS în App Store şi pe Android în Play Store, iar conţinutul Netflix va fi disponibil din 3 octombrie.

Pe lângă acces la o gamă largă de canale TV, care acoperă toate tipurile de conţinut, de la ştiri la divertisment, atât local, cât şi internaţional, există şi o serie de opţiuni care să facă vizionarea mult mai plăcută şi mai comodă. Astfel, utilizatorii pot pune pauză şi urmări mai târziu cu ajutorul funcţiei „Repornire şi derulare înapoi”, iar cu opţiunea „Catch-up” pot viziona emisiuni pe care nu le-au putut urmări live într-un interval de timp de până la 72 de ore de la momentul difuzării. În plus, clienţii beneficiază de experienţa multi-ecran, care le permite să transfere conţinutul disponibil prin 4GTV+ către ecranul TV şi, în paralel, să îşi folosească telefonul pentru apeluri sau orice alte acţiuni fără a întrerupe vizionarea.

Utilizatorii mai beneficiază şi de continuitatea sesiunii de vizionare, opţiune prin care pot întrerupe vizionarea şi apoi relua oricând, exact de la momentul întreruperii.

Cât despre conţinutul Netflix, ai filme şi seriale, emisiuni TV populare, documentare, filme independente, stand-up comedy şi o gamă mare de producţii pentru copii.

Cum arată „viitorul televiziunii“ pentru Vodafone

Evenimentul pentru lansarea 4GTV+ i-a adus pe aceeaşi scenă pe Ravinder Takkar, preşedinte şi CEO al Vodafone România, şi pe Chris Whiteley, vicepreşedinte business development pentru Netflix în regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa - n.r.). Anunţarea parteneriatului şi a noului serviciu a început cu prezentarea modului în care oamenii îşi folosesc telefonul mobil şi în care consumă date, zonă în care se remarcă preferinţa utilizatorilor pentru video.

image

Astfel, în rândul clienţilor Vodafone România, smartphone-urile au o rată de penetrare de 63%, iar 53% din traficul de date înregistrat de operator reprezintă consum de conţinut video. Mai mult, lunar sunt vizionate 21 de milioane de ore de video. Spre comparaţie, social media ajunge la 28 de milioane de ore şi navigarea pe internet, la 23 de milioane. De asemenea, 86% din utilizatorii mobili din România văd cel puţin un videoclip pe săptămână.

Publicul se schimbă şi, odată cu el, opţiunile pe care acesta le vrea disponibile. Cei mai mulţi preferă să aibă acces la conţinut pe mai multe dispozitive, să primească recomandări pentru noi seriale, filme sau emisiuni şi vor să aleagă ce anume să vadă, vor personalizare. Ravinder Takkar a menţionat şi că, potrivit studiilor, tinerii sub 35 de ani preferă să vadă video online - 28,5 ore pe săptămână - în detrimentul televiziunii clasice - 8,3 ore pe săptămână.

Către acest public vine şi 4GTV+, inclus în abonamentele Red 19 şi superioare, iar Netflix completează gama de conţinut. Chris Whiteley, reprezentantul Netflix, a oferit câteva cifre ca să înţelegem ce înseamnă această platformă globală. Are 83 de milioane de utilizatori, cu 125 de milioane de ore de video vizionate zilnic, iar acestea sunt cifrele numai pe al doilea trimestru din 2016.

Mai mult, în 2016 au adăugat 600 de ore de conţinut original, cum ar fi „Narcos“, noul serial popular, sau „House of Cards“, producţia care, pe internet, a generat glume, analize, dezbateri şi recenzii pozitive, ba chiar şi comparaţii cu viaţa reală. „Netflix este acum pe aproximativ 1.000 de dispozitive şi ceea ce ne propunem noi este să le dăm oamenilor opţiunea să vadă ce vor, unde vor, fără constrângeri“, a afirmat Whiteley.

image

„Consumul de conţinut video e în creştere în lume şi în România. Acum, pentru noi, cel mai important este să putem pune la dispoziţia clienţilor astfel de servicii şi să facem conţinutul disponibil oriunde, oricând. Ţelul nostru este să oferim servicii de date rapide disponibile în toate zonele în care oferim şi servicii de voce“, a completat Ravinder Takkar.

Parteneriatul Vodafone cu Netflix funcţionează deja în mai multe ţări din Europa şi după 2016 am putea vorbi într-adevăr de un nou tip de televiziune, după cum a rezumat şi directorul Vodafone România. „(Este un schimb de paradigmă) Când cineva îmi menţionează cuvântul «TV», eu mă gândesc la cel clasic. Fiica mea nu s-ar gândi la asta, ci se raportează la modul în care consumă ea TV, şi anume pe orice dispozitiv“, a afirmat directorul Vodafone România. În acest context, 4GTV+ este promovat printr-o campanie de comunicare construită în jurul mesajului „Viitorul televiziunii este aici”.

Şi dacă te încântă conţinutul propriu al Netflix, ar trebui să ştii că Whiteley a admis posibilitatea ca în viitorul apropiat să vedem producţii realizate în România. „Acum, n-am niciun anunţ oficial de făcut, dar nu aş fi surprins să revin în faţa voastră în viitor şi să prezint producţii româneşti. Este, în definitiv, o platformă globală prin care vrem ca oamenii să îşi spună povestea“, a adăugat acesta.

Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite