Reacţia Clever Taxi la adresa deciziei Primăriei Generale de a dispeceriza serviciile de transport de persoane

Reacţia Clever Taxi la adresa deciziei Primăriei Generale de a dispeceriza serviciile de transport de persoane

Proteste taximetristi anti UBER Bucuresti FOTO Inquam Photos Octav Ganea

La scurt timp după ce Primăria Capitalei a adoptat o hotărâre care are rolul de a reglementa serviciile de transport de tip taxi, hotărâre ce funcţionează în detrimentul platformelor mobile de comandă online de genul Star Taxi sau Clever Taxi, mai multe voci au susţinut că măsura este una care nu serveşte neapărat interesele cetăţenilor.

Ştiri pe aceeaşi temă

Clever Taxi a revenit cu o poziţie oficială în ceea ce priveşte hotărârea primăriei, pe care o redăm în totalitate mai jos:

”În urma deciziei Primăriei Municipiului Bucureşti din decembrie 2017 şi în urma declaraţiilor primarului general Gabriela Firea, Clever Taxi vine cu precizări în privinţa activităţii sale şi a poziţiei faţă de nevoile utilizatorilor din Bucureşti.

Constatăm că dorinţele exprimate de Primărie şi primar sunt aliniate cu misiunea şi realizările noastre. În toţi cei şapte ani de activitate, am reuşit să furnizăm utilizatorilor o soluţie sigură, eficientă, intuitivă şi rapidă de a se deplasa în Capitala României şi oraşele din ţară. Munca susţinută din aceşti ani ne-a demonstrat că şi utilizatorii îşi doresc aşa ceva.

Suntem prezenţi în 20 de oraşe din România, avem parteneriate cu mii de şoferi şi am facilitat accesul la un transport sigur pentru sute de mii de utilizatori. În cazul stabilirii unui regulament pentru Bucureşti, suntem deschişi colaborării cu Primăria pentru a duce misiunea mai departe.

În acest moment, cadrul în care Primăria propune să funcţioneze serviciul de taximetrie limitează foarte mult opţiunile utilizatorilor. Noi furnizăm un serviciu de punere în legătură a şoferului cu orice client, facem acest lucru distinct de dispecerat şi complementar acestuia. Oferim astfel un serviciu de e-hailing cu monitorizarea partenerilor, pentru a prioritiza siguranţa utilizatorilor.

Acesta este principalul motiv pentru care mai mult de 500.000 de utilizatori din Capitală ne aleg, ţinând cont de o reputaţie care a fost construită în mult timp şi cu multe eforturi. Din 2017, suntem parte a grupului Daimler Mercedes, care oferă soluţii similare la nivel european, în oraşe care au un trafic considerabil mai eficient.

De departe, problema cea mai mare în Bucureşti este traficul sufocant, care pune o mulţime de piedici în buna funcţionare a lucrurilor. Mai precis, în clasamentul TomTom, se situează în top 5 oraşe cu trafic aglomerat. Într-un astfel de cadru, noi reuşim să furnizăm un taxi în şapte secunde, iar distanţa medie parcursă între şofer şi client este de 600 de metri.

Efectul direct al aplicaţiei Clever Taxi este optimizarea fluxului taxiurilor, acestea petrecând cel mai mult timp în trafic. Un rezultat implicit e fluidizarea traficului general. Sprijinim orice demers pentru digitalizare şi orice iniţiativă de tip smart city, aşa cum şi Primăria şi-a exprimat intenţia de a dezvolta în Capitală. Suntem cât se poate de deschişi pentru a ne aduce în continuare contribuţia.

Am înţeles că o altă prioritate pentru Primăria Capitalei este de a extinde gama posibilităţilor de plată, în afară de cea cash. Noi oferim din 2014 opţiunea de plată cu cardul sau SMS pentru toţi cei care vor să se bucure de un transport modern, adaptat nevoilor lor. Şoferii nu sunt nevoiţi să plătească taxe şi comisioane pentru un dispozitiv POS în maşină. Susţinem inovaţia şi ne dorim în egală măsură să ne aducem contribuţia la modernizarea oraşului.

Ce ne dorim acum pentru cetăţenii Capitalei, utilizatori sau nu ai aplicaţiei Clever Taxi, e să nu fie împinşi către un regres şi să fie limitaţi în alegerile lor de transport zilnic. Ne putem toate speranţele în judecata Primăriei şi sperăm că va lua cea mai bună decizie în interesul cetăţenilor. Este timpul ca inovaţia, confortul şi siguranţa să primeze”, se arată în comunicatul emis de Clever Taxi.

citeste totul despre: