Adevărul Live cu fondatorul Today's despre cum te promovezi cât mai bine pe Internet
0Promovarea online s-a schimbat foarte mult în ultimii 10 ani. Reţelele sociale sunt mai mari ca niciodată, iar telefoanele sunt noile PC-uri. Marius Lăzărescu, fondator agenţia de marketing online Today's, a vorbit la Adevărul Live despre cele mai potrivite practici.
Marius Lăzărescu a pornit Today's în 2005. Este o agenţie de marketing online, un domeniu în care, la început, prea puţini dintre cei care vindeau aveau încredere. Unii au reţineri şi acum, mai ales când ne uităm la profilul cumpărătorului român: un individ conservator şi neîncrezător. Totuşi, s-au dezvoltat canalele de promovare, ceea ce este un plus. În prezent, pe social media, discursul este altul faţă de restul Internetului.
Lăzărescu a venit la Adevărul Live ca să discutăm despre promovarea produselor convenţionale, cum ar fi mâncarea, chiar şi pe site-uri neconvenţionale. În peste un deceniu, Lăzărescu a văzut trecerea online-ului din România de la moft la necesitate şi acum la mijloc de completare a promovării.
Clienţii care apelează la agenţii precum Today's au învăţat în timp cât de eficient poate fi marketingul online, mai ales acum când compania vrea să treacă la „dynamic retargeting“ prin Facebook, spre exemplu. „Te uiţi pe site-ul unui magazin la un produs, la un televizor, iar pe Facebook vezi reclamă fix la acel televizor, nu la altul sau la alt produs. Dar pot aplica asta clienţii care au o gamă variată de produse şi au bugete pentru astfel de campanii“, îmi explica şeful Today's într-un interviu din urmă cu doi ani.