Ce caută femeile la un gadget?
0
Gigantul Intel nu mai este de mult timp doar un producător de procesoare. Internetul Tuturor Lucrurilor este o miză majoră pentru compania americană şi atacă această piaţă din toate unghiurile. Totuşi, spre deosebire de alţi giganţi aflaţi în ”hora” wearable, Intel are un as în mânecă: ştie ce vor femeile.
Bernadette Andrietti este Vice President, Sales and Marketing Group şi Director, Europe, Middle East and Africa Marketing. A acceptat să vorbească cu Playtech despre viitoarele lansări ale companiei, dar şi despre o mare problemă cu care piaţa de IT se confruntă: lipsa femeilor.
Ce caută o femeie la un gadget?
„Chiar dacă am pregătire de inginer, când vine vorba de un PC, o tabletă sau de un smartphone, sau orice alt dispozitiv, chiar şi portabil, cu toate că mă uit la performanţă, nu voi face compromisuri atunci când vine vorba de design. Nu vreau un gadget urât. Nu vreau un gadget negru, pentru că are un aspect masculin. Nu vreau ceva greu, vreau ceva uşor şi subţire. De asemenea, vreau o geantă în care să port gadgeturile, care să aibă buzunare pentru toate cablurile, vreau ca mouse-ul să aibă aceeaşi culoare ca şi laptopul. E foarte greu să găsesc aşa ceva”, explică directoarea Intel.
Totuşi, nu numai partea de hardware şi de design trebuie să fie în concordanţă cu nevoile femeilor, ci şi partea de funcţionalitate. ”Numai 7% dintre dezvoltatori sunt femei şi părerea mea este că aplicaţiile sunt construite pentru bărbaţi. Găsesc pe un PC sau pe o tabletă toate aplicaţiile de care aş avea nevoie ca femeie? Nu. Mi-ar plăcea să văd aplicaţii de modă mai diversificate, la fel şi aplicaţii pentru gătit. Cred că s-ar putea face multe lucruri în direcţia aceasta cu ajutorul realităţii augumentate”, spune ea.