De Black Friday 2017 în România s-au înregistrat comenzi plătite online şi din ţări precum Pakistan, Arabia Saudită, Cipru sau Rusia

De Black Friday 2017 în România s-au înregistrat comenzi plătite online şi din ţări precum Pakistan, Arabia Saudită, Cipru sau Rusia

Ediţia de Black Friday de anul acesta a generat peste 264.000 de tranzacţii online în valoare totală de peste 160 de milioane de lei, cu aproximativ 50% mai mult decât aceeaşi perioadă a anului trecut, conform datelor PayU România.

Ştiri pe aceeaşi temă

”Peste 70% din valoarea totală a tranzacţiilor online a fost înregistrată în ziua de vineri, 17 noiembrie. Doar în această zi s-au realizat cu 40% mai multe tranzacţii decât anul trecut, ceea ce dovedeşte că evenimentul Black Friday creşte spectaculos de la an la an.

Cel mai surprinzător trend remarcat pentru prima oară pe piaţa plăţilor online este plata cu un singur click: românii s-au pregătit pentru Black Friday şi şi-au înregistrat datele de card dinainte pentru a plăti rapid şi în siguranţă cu un singur click. În prima parte a zilei de 17 noiembrie, 8 din 10 cumpărători plăteau online printr-un singur click”, declară Marius Costin, Country Manager PayU România.

Minutul de aur de Black Friday 2017 a fost înregistrat între 7:03-7:04, când recordul a atins 922 de tranzacţii pe minut, cu 84% mai mult decât anul trecut, iar valoarea medie a coşului de cumpărături a ajuns la peste 600 de lei.

Cum plătesc cumpărătorii online

În sistemul PayU România, 3 din 10 cumpărători online au plătit folosind un card cu rate fără dobândă.

”Black Friday este un eveniment din ce în ce mai matur. Dacă în alţi ani vorbeam în principal de achiziţii din impuls, anul acesta cumpărătorii online s-au pregătit, au verificat categoriile de produse de care sunt interesaţi şi reducerile de care beneficiază, fiind dispuşi să investească mai mult pentru produsele preferate atâta timp cât au avut la dispoziţie plata în rate.

Valoarea medie a coşului de cumpărături achitat cu un card cu rate a fost de 913 lei, cu 75% mai mult decât valoarea medie a unui coş de cumpărături plătit prin alte metode de plată”, a completat acesta.

Ce s-a cumpărat de Black Friday

Produsele din categoria IT&C rămân în topul preferinţelor cumpărătorilor online de Black Friday, urmate de produsele din categoria fashion şi eTail (mobilier, decoraţiuni, jucării, cărţi, produse alimentare, produse cosmetice, vinuri şi nu numai).

Topul tranzacţiilor online:

Cea mai mare tranzacţie online a fost de 37,400 lei, realizată în jurul orei 18.00. Cumpărătorul a achiziţionat o maşină.

Pe locul al II-lea şi al treilea se află tranzacţii de peste 36.000 lei, respectiv de peste 35.000 lei, ambele pentru bijuterii.

Topul ţărilor care au comandat din magazinele din România şi au plătit online

În platforma PayU au fost înregistrate plăţi din 70 de ţări. În top 5 ţări cu cele mai mari comenzi au fost: Arabia Saudită (coş mediu 3,374 lei), Pakistan (coş mediu 1,776 lei), Cipru (coş mediu 766 lei), România (coş mediu 590 lei), Rusia (coş mediu 581 lei).

Printre retailerii din portofoliul PayU care au participat la ediţia Black Friday de anul acesta se numără: eMAG, FashionDays, PC Garage, Altex, Elefant, Flanco, Jysk, Kika, Vivre, F64, Carrefour, iStyle.
 

citeste totul despre: