Cum se prepară corect seminţele de chia

Cum se prepară corect seminţele de chia

Aceste mici seminţe de chia sunt un ingredient indispensabil în lupta organismului împotriva tuturor agresorilor zilnici de care are parte corpul tău.

Seminţele au început să capete o importanţă din ce în ce mai mare şi asta datorită faptului că te menţin sănătos.

Ştiri pe aceeaşi temă

La micul dejun seminţele sunt binevenite într-o porţie de iaurt sau alături de o cremă de brânză. Poţi să le adaugi în salate, în sucuri de legume ori fructe, în smoothie-uri.

Printre cele mai populare dar şi foarte promovate au căpătat sens seminţele de chia.

O adevărată porţie de sănătate, un medicament al naturii pentru problemele tale.

Sursă bună de calciu

Extrem de generoase cu vitaminele, mineralele şi acizii graşi conţinuţi, aceste mici seminţe de chia sunt un ingredient indispensabil în lupta organismului împotriva tuturor agresorilor zilnici de care are parte corpul tău.

În cazul în care suferi de intoleranţă la lactoză, poţi să consumi seminţe de chia şi astfel vei lua de 5 ori mai mult calciu din ele decât din aceiaşi cantitate de lapte.

Practic au în compoziţia lor tot ce e mai bun din fiecare produs lăsat de natură, astfel că faţă de afine, seminţele de chia au de 3 ori mai mulţi antioxidanţi.

Nici fierul nu este de trecut cu vederea, ca şi cantitate, seminţele de chia sunt de 3 ori mai bogate în fier decât celebrul spanac, oferind în acelaşi timp cea mai mare cantitate de proteine decât toate smeinţele existente la un loc.

Află pe Clicksanatate.ro modul de preparare a seminţelor de chia!

O rodie pe zi, secretul întârzierii îmbătrânirii

Ţine diabetul la distanţă cu aceste alimente!

citeste totul despre: